Skocz do zawartości

[Rower] Rower do dirtu do 1000 zł.

Snuffer5124

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich użytkowników forum jako iż jest to mój pierwszy post.
Aktualnie mam budżet 1000zł. i chciał bym za to kupić jakiś rower do dirtu, pytanie tylko czy za tą cenę da się taki rower kupić?
Niestety jeżeli chodzi o tematykę Dirt'ową to jestem absolutnie zielony.
Może post wygląda ubogo, ale sam nie wiem co więcej mógł bym napisać.
Czekam na waszę propozycje :)

Napisano

Witam wszystkich użytkowników forum jako iż jest to mój pierwszy post.

Aktualnie mam budżet 1000zł. i chciał bym za to kupić jakiś rower do dirtu, pytanie tylko czy za tą cenę da się taki rower kupić?

Niestety jeżeli chodzi o tematykę Dirt'ową to jestem absolutnie zielony.

Może post wygląda ubogo, ale sam nie wiem co więcej mógł bym napisać.

Czekam na waszę propozycje :)

ciężka sprawa, choć ceny idą w dół to połowę twojego budżetu pochłonie rama (jeżeli myślisz o nówce? - rocznik 2011-2012;)

co do używek to może być trudniej, tutaj trzeba uważać aby nie kupić bubla. Mało sprecyzowałeś swój post, nie podałeś: wzrostu, wagi, itd.  Temat był wałkowany na forum, poszukaj. Pzdr

Napisano

Używkę spokojnie kupi ;)

Mało sprecyzowałeś swój post, nie podałeś: wzrostu, wagi,

No naprawdę w dircie do dobrania roweru ma tyle do gadania wzrost i waga...

Napisano

No naprawdę w dircie do dobrania roweru ma tyle do gadania wzrost i waga...

Ma i to spore, dobrze dobrana rama (czyt. geo), wielkośc kół (czyt. 26' -24' ), czasami kiera. Kiedyś bmx teraz mtb. Więc 'airsofter' zachowaj te uwagi te dla siebie bo nic nie wnoszą do tematu. 

Napisano

Dobrze że mu rozmiaru buta nie kazałeś podawać. Z tych rowerów co podałeś wybierał bym między metropolisem a pussy z przewagą na pussy bo ma koła 24 a to bardzo ułatwi ci jazdę, osprzęt dartmoora i zdaje mi się, że jest w lepszym stanie

Napisano

Dobrze że mu rozmiaru buta nie kazałeś podawać.