Skocz do zawartości

[Fox] triad brain naprawa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam już kiedyś pisałem o tym ale jest nowy pomysł na naprawę triada Dzisiaj dzwonił do mnie serwis Vario-bike powiedzieli że mój fox ma zepsuty wałek bo jakiś dekiel złapał go kiedyś kombinerkami.chodzi o rurkę łączącą górną część z dolną golenia na allegro.e-bay. tablica itd. nie ma takiego fox-a (jedynie ma go fox w anglii ale cena 316 funtów plus 90zł przesyłka masakra) ponieważ jest to niestandardowe mocowanie śruba idzie w goleń wiem że niektóre z foxów brain pasowały by jeżeli ktoś ma coś takiego proszę pisać jest to rok 2010 specialized stumpjuper

powiedzieli że jest to tak wytarte że może go uratować wymiana tej rurki bo uszczelnienie nie pomoże takiego akurat wałka ma tylko cult bikes i też trzeba go zamówić cena 350 za samo rozkręcenie i złożenie do kupy plus azot olej no i ten wałek jest w okolicach 210 zł więc bardzo duży koszt jak na używany amor  

Do was kieruję pytanie-  czy jeżeli długość goleni w rp23 odpowiada mojemu triadowi to czy da się przełożyć samą goleń , czy ma ktoś na sprzedaż foxa (jakiego kolwiek rp23 ,brain,triad) z takim mocowaniem (w goleń a nie przez nią) proszę o szybką odpowiedź pozdrawiam 



 

A i jeszcze jeżeli ktoś miał by taki wałek lub inny amor z którego będzie pasował zdjęcia postaram się dodać w galerię 



I jak ktoś wie jak takie mocowanie się nazywa też proszę o odp :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanse na to,że coś dopasujesz są znikome.Pogódź się z tym,że naprawa tego będzie cię kosztować.Takie są uroki "autorskich" rozwiązań.Ja na twoim miejscu spróbowałbym się jeszcze skontaktować z przedstawicielem Specializeda.

niestety spec mówi żebym pytał w cult-bike / cult-bike mówi że nie mają do tego praw i że ściąga je spec

patrzyłem na jednego RP23 z tego samego roku co mój ale zxanim to nastąpi muszę mieć wymiary swojego kupił bym go i wymienił tylko goleń niby wyglądają tak samo ale niestety nie mam wymiarów mojego bo jest jeszcze w krakowie  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie widzę żeby coś było zamknięte , prawda jest taka, że FOX robi damper na zamówienie Speca, więc w wolnym handlu prawie na pewno nie dostanie się części zamiennej, jak rozumiem kupiłeś od jakiegoś złodzieja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę tylko wymienić tego piepszonego shaft-a  więc sprawę uznaję za zakończoną ;(

tak poza tym już nigdy nic nie będe robił w Polsce straszne zdzierstwo za samo rozkręcenie 350zł szkoda gadać (w szczególności na nasze znakomite zarobki) nie polecam serwisu F..X w Warszawie zdzierstwo i tyle 

w każdym będź razie żeby go zrobić musiał bym jeszcze czekać dwa miesiące az im dojdą części obsługa klienta szkoda gadać wspominając wyżej o tym jak odbijają piłeczkę do siebie nawzajem (Fox/spec) nigdy już nie kupię ramy z takim g...nem jak  to mocowanie 

Triad leci do serwisu Mojo w anglii za 130-funtów  cena taka sama jak w Polsce tyle że o 1,5 mieś krócej 

triada wypatrywałem przez 4 miesiące nie ma ich na rynku nawet drogich no chyba że z angli nowy 320funtów  nie wiem ktoś twierdził w innym temacie że widział takie coś trochę w to wątpię pozdrawiam wszystkich 

P.S w Vario bike powiedziano mi że gdybym kupił rp23 i gdyby wymienić goleń było by ok (tak jak przypuszczałem) pzdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, widziałem rebę po serwisie w niemczech i powiem że kibla nie dał bym im do serwisu nie mówiąc o amortyzatorze za prawie dwa tysie, więc to nie reguła ale.... Fakt że polskie serwisy zdzierają a najśmieszniejsze jest to że często kolesie w nich uważają że posiedli jakąś wiedzę tajemną której nikt poza nimi nie jest w stanie ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, widziałem rebę po serwisie w niemczech i powiem że kibla nie dał bym im do serwisu nie mówiąc o amortyzatorze za prawie dwa tysie, więc to nie reguła ale.... Fakt że polskie serwisy zdzierają a najśmieszniejsze jest to że często kolesie w nich uważają że posiedli jakąś wiedzę tajemną której nikt poza nimi nie jest w stanie ogarnąć.

Dokładnie ^^ tak w sumie zrobił bym to sam, nawet wpompował bym azot tylko że nie da rady kupić tej części wymieliłem w nim wentyl od komory azotwowej panowie w stolicy mówią że muszą to wymienić na orginał bo nie mogą robić (zmodyfiowanych) damperów po prostu brak słów i tyle jakby to był jakiś wielki problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...