Mongol96 Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Witam, mam problem. Otóż jeżdżąc sobie dzisiaj rowerkiem postanowiłem zaliczyć małą hopkę (dosłownie małą - może z 40cm). Niby wszystko było w porządku aż do momentu, w którym okazało się, że nie mogę zablokować amora manetką Pop Lock. Chwila zabawy i się zablokował, a gdy chcę go odblokować, to nie chce sam wrócić - muszę mu pomóc. Tłumienie działa - po skręceniu robi się twardy, innych problemów nie ma. Dźwięki te same Jutro go rozkręcę i obejrzę. Ale chciałbym wiedzieć, co mnie czeka. Macie jakieś pomysły? Mam nadzieję, że to tylko sprężynka wyskoczyła, no ale z moim fartem w życiu to pewnie coś gorszego. Amor to RS Reba RL 2012. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Na 99% sprężyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Zablokować czy odblokować bo to różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldziu Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 ja też mojemu czasem muszę pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mongol96 Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Blokuje się normalnie, nie chce tylko sam wrócić - muszę mu ręką pomóc, przekręcając to niebieskie kółeczko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Tez tak miałem a i czasem się zdarza. W terenie już przy lekkim ugięciu blokada wracała samoczynnie na szosie po lekkim naciśnięciu na kierę. Jeśli tak masz to się nie przejmuj. U mnie było to częste jak była nowa a jak się dotarła zjawisko praktycznie znikło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mongol96 Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Jutro pokombinuję i zdam relacje Obyś miał rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonix Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Też tak mam w rebie i wielu innych forumowiczów którzy posiadają ten amorek też. Temat wałkowany kilkakrotnie. Spokojnie możesz z tym jeździć i się nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delarte Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 czekam na relację! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mongol96 Napisano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) No cóż. Odkręciłem przed chwilą tłumik. postępuję według tych instrukcji: http://all-mountain.pl/zdjecia/g25/index.html http://all-mountain.pl/zdjecia/g25/imagepages/image6.html - tutaj mam problem. Otóż nie mogę odkręcić tego górnego korka od "korpusu". Jakieś pomysły? Nie chcę tego na siłę robić - jest strach, że coś urwę. A może tłumik ma nieco inną budowę niż ten? Proszę o szybką pomoc bo chcę to dzisiaj skończyć I jednego nie rozumiem. Teraz, gdy wykręciłem MC z amora to sprężyna zdaje się działać... A z pewnością było coś nie tak bo nawet jak wieszałem się na amorze to nie chciał wrócić. EDIT: Przyświeciłem latarką i sprężyna siedzi na swoim miejscu. Idę wkręcić tłumik i zobaczę, co będzie się działo. Zaraz wracam... EDIT: Czy to jakiś cud? Chyba musiało się coś zatrzeć i to tak porządnie. Nie musiałem rozbierać tłumika na pojedyncze części. Dziękuję Wam za pomoc i porady Pozdrawiam PS. Temat chyba do zamknięcia Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez Mongol96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mongol96 Napisano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Teraz już znam przyczynę mojego problemu. Tkwił on na zewnątrz. Po prostu niebieskie kółeczko tarło o ramkę, która trzyma pancerz w jednym miejscu. Gdzieś coś musiało się przekrzywić i się blokowało. ;// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldziu Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 wie ktoś co może być przyczyną że nie idzie na manetce zablokować amora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delarte Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 może spróbuj najpierw zdemontować linkę i sprawdzić działanie samej manetki. jeśli działa, spróbuj w rękach przekręcić pokrętło tłumienia, jak się nie da, pozostaje tylko rozebranie tłumika i szukanie problemu dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 1. może jest za mało oleju w tłumiku, to jest częsta przyczyna braku blokady po nie do końca fachowym serwisie, sprawdź w manualach ile trzeba wlewać, potem wylej olej ze swojego do jakiegoś pojemnika z podziałką i oceń czy jest ok 2.bardziej przyziemna sytuacja, czyli zapchany pancerz lub brudna rolka która chodzi z oporami 3. odkręcony floodgate, wtedy nie ma blokady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldziu Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 1. odpada 2.chyba to bo po maratonie w Zdzieszowicach pełno błota, ale dziwne, że już wcześniej nie zawsze łapała albo sama odskakiwała. 3. odpada Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mongol96 Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Nie poddawaj się jak nie będziesz mógł przekręcić pokrętła ręką - u mnie sprężyna stawia dość duży opór. Tam jest sześciokąt, także można spróbować płaskim kluczem (nic na siłę oczywiście, żebyś niczego nie urwał). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delarte Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 a czy jest gdzieś do kupienia taka sprężyna? moja jest już trochę wyrobiona i nie trzyma zbyt mocno (sprawdzane po wyjęciu tłumika z amora) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mongol96 Napisano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Podejrzewam, że może być z tym problem. Popytaj w rowerowych - może akurat rozbierali i została albo popatrz za uszkodzonymi tłumikami (pytaj sprzedawców czy sprężyna nie jest uszkodzona). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 zawsze można zakręcić sprężyne jeszcze raz wokół tulejki, co za tym idzie zwiększyć jej naciąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delarte Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 a jak byś chciał to zrobić, bo żaden pomysł mi nie przychodzi do głowy. jeśli wyjmiesz tulejkę z czerwonej obudowy(sprężyny) to druga część metalowej sprężyny nie jest zamocowana, więc niczego nie naciągniesz. pokrętła dwa razy też raczej nie da rady przekręcić i potem złożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airsofter Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 a czy jest gdzieś do kupienia taka sprężyna? moja jest już trochę wyrobiona i nie trzyma zbyt mocno (sprawdzane po wyjęciu tłumika z amora) Nie wiem dokładnie o jakiej sprężynie mówicie ale jeśli to jest ściskowa to pomoże zostawienie na dzień, dwa sprężyny nie zamontowanej(wróci do starej długości - testowane na sprężynach głównych w replikach airsoftowych ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 sprężyna ma taki długi drucik na dole, wkładasz go w dziurkę w której ma być, wszystko montujesz, tyle że nie dociskasz do końca, robisz 2-3 obroty pokrętłem i dociskasz do końca, żeby wskoczyło w prowadnice, i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Jeżeli posiadacie reby 2011 w dół to tam jest inna konstrukcja zamocowania sprężyny, sprężyna jest zamocowana za wysoko i lubi czasem wyskoczyć ze swojego miejsca. Od 2012 poprawiono lekko tłumik i sprężyna jest zamocowana już niżej. Mój patent na wyskakującą sprężynę jest rozciągnąć ją wzdłuż osi tłumika. Na słabo odbijającą blokadę tak jak kolega Cox radzi jest dodanie jednego obrotu w naciągu sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi