Paszczakb Napisano 28 Kwietnia 2013 Napisano 28 Kwietnia 2013 Hej Posiadam już od paru ładnych lat rower Gary Fisher Wahoo Disc 2 , jakis czas temu mily pan wjechał mi w tył roweru, mam teraz problem z tarczkami od hamulców - przednia wygląda jak 8. Tylnia jest w miare dobrym stanie aczkolwiek mechanizm zaciskowy trze mi o tarczkę. Teraz rodzi się pytanie gdzie w Poznaniu znajde wmiare nie drogi i dobry seriws rowerowy, który byłby wstanie uporać się z moimi problemami. Tarczka przednia pewnie do wymiany (hayes 2 ) natomiast nie wiem co z tyłem czy ucierpiała rama czy to problem z tarczką również - nie jestem profesjonalistą w kwestii rowerów stąd też z góry przepraszam jak pisze niezrozumiale. Pozdrawiam
artex232 Napisano 28 Kwietnia 2013 Napisano 28 Kwietnia 2013 Możesz sam kupić i wymienić tarczę, tylko musisz wiedzieć jaki masz rozmiar. Żadna filozofia. Chyba że wolisz aby wyprostowali Ci tarczę.
Paszczakb Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Napisano 28 Kwietnia 2013 Przednia to ok , bardziej boje sie tego co się stało z tyłem, tak jak pisałem tarczka wygląda spoko ale mechanizm mi trze a dokładniej śrubki mocujące, próbowałem regulowac itp itd, ale chyba skrzywiła sie rama ?
ILC Napisano 28 Kwietnia 2013 Napisano 28 Kwietnia 2013 Rama raczej się nie skrzywiła, problem leży zapewne po stronie zacisku. Jeśli jednak będzie chodzić tutaj o skrzywioną tarczę to nie polecam jej prostować, wyjdzie ci cenowo drożej albo tak samo jakbyś kupił nową tarczę, po drugie prostowanie tarczy wymaga odpowiedniego klucza a efekt będzie marny. W Poznaniu polecam serwis Eurobike.
szych Napisano 29 Kwietnia 2013 Napisano 29 Kwietnia 2013 W jaki sposób samochód tak ci walnął w tylne koło, że tarcza na przedzie się pogięła?? Jeśli to jest efekt tej samej stłuczki, to bardziej bym się martwił o koła, piasty w szczególności, niż o prostowanie tarcz. Spisałeś zeznania, wezwałeś policję?