kporys Napisano 27 Kwietnia 2013 Napisano 27 Kwietnia 2013 Witam, od tygodnia mam Krossa Level A4 2013 z amorem jak w temacie. Na razie przyjechałem 170km i chciałbym się dowiedzieć co robić żeby amortyzator jak najdłużej pojeździł Jakich preparatów używać, golenie często wycieram?
MokryxD Napisano 27 Kwietnia 2013 Napisano 27 Kwietnia 2013 Golenie możesz smarować smarem teflonowym. Po jakiś 500-1000km (w zależności od terenu i warunków) trzeba zrobić serwis.
artex232 Napisano 27 Kwietnia 2013 Napisano 27 Kwietnia 2013 Smaruj golenie jakąś wazeliną lub smarem gęstym, i psikaj brunoxem. Oraz po każdej jeździe wycieraj golenie z syfu
kporys Napisano 27 Kwietnia 2013 Autor Napisano 27 Kwietnia 2013 A golenie z zewnątrz smarować czy trzeba rozbierać?
Bartek1994 Napisano 27 Kwietnia 2013 Napisano 27 Kwietnia 2013 Najważniejsze jest to, żeby pamiętać o usuwaniu syfu po każdej jeździe Ja używam brunoxa, podobnie jak i większość osób
kporys Napisano 27 Kwietnia 2013 Autor Napisano 27 Kwietnia 2013 Na jaki mniej więcej czas starczy puszka 200ml brunox deo?
artex232 Napisano 27 Kwietnia 2013 Napisano 27 Kwietnia 2013 Zależy ile razy będziesz jeździł w tygodniu
kporys Napisano 27 Kwietnia 2013 Autor Napisano 27 Kwietnia 2013 teraz jeżdżę 7 dni w tygodniu, ale pewnie ta częstotliwość spadnie
artex232 Napisano 27 Kwietnia 2013 Napisano 27 Kwietnia 2013 No to jakoś na 1-2 miesiące. Mi tak starczało przy podobnej jeździe.
c1ach Napisano 27 Kwietnia 2013 Napisano 27 Kwietnia 2013 No to mocno nadużywałeś tego specyfiku...ja 75 ml (czy ile tam jest) męczę przez cały sezon, a końca nie widać. Tego się nie leje dużo, wystarczy odrobina Niektórzy zalewają niemalże amora, jakby to miało pomóc.
BananowyJohny Napisano 9 Maja 2013 Napisano 9 Maja 2013 (edytowane) Oczywiście brunox DEO, mam 200ml od ok 1,5 2 sezonów końca nie widać a psikam co dzień. Swego czasu miałem tego amora, po wymianie został podbity na 120 + kąpiel olejowa(wszędzie uszczelniony) i sprzedany Edytowane 9 Maja 2013 przez BananowyJohny
szewka Napisano 9 Maja 2013 Napisano 9 Maja 2013 a ja mam takie pytanie.. da sie tego xcm'a samemu serwisować? na czym ten serwis polega?? bo przeciez w moim wypadku to tylko 2 sprezyny bez blokady.
MokryxD Napisano 9 Maja 2013 Napisano 9 Maja 2013 Odkręcasz śrubki na dole, wycierasz górne golenie i szmatą/szczotką do butelek myjesz wnętrze goleni dolnych. Po tym smarujesz golenie górne (do poziomu uszczelek) wazeliną techniczną. Warto też nałożyć jej trochę na uszczelki i do dolnych golenii. Po wszystkim skręcasz golenie, wycierasz nadmiar substancji, która wyjdzie na lagi i GOTOWE.
Rekomendowane odpowiedzi