carlotta Napisano 26 Kwietnia 2013 Napisano 26 Kwietnia 2013 Witam mam rower który stał w piwnicy przez 3 lata zupełnie zapomniany. Ze względu na ładną pogodę postanowiłam zabrać się za niego. Przyznam że jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o to, od czego zacząć? Na pewno od wymiany dętek ponieważ wiem że zostały obie przebite. Mam już kupione odpowiednie. Mam problem z zapieczoną bardzo nakrętką od koła tylnego za żadne skarby nie mogę jej odkręcić macie na to jakiś pomysł? Mam olej na którym pisze że można go stosować do maszyn, części rowerowych, itp. (Przezroczysty konsystencja prawie jak woda) co mogę nim nasmarować a czego nie powinnam? Czyszczenie łańcucha na 100% ponieważ jest oblepiony piaskiem jakieś pomysły w jaki sposób to zrobić i jaki smar powinnam potem użyć?
jasinski21444 Napisano 26 Kwietnia 2013 Napisano 26 Kwietnia 2013 1. Kombinerki lub kombinerki+ wd 2.Raczej niczego ewentualnie łańcuch 3. Rozkuwaczem musisz go rozkuć po czym zrobić szejka w butelce z benzyną