bios Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 Cześć. W najbliższym czasie zamierzam kupić sobie szosówkę i w związku z tym mam parę pytań.Czy opłaca się?Ile kosztuje eksploatacja?Jak to jest z jeżdżeniem? Tylko gładkie drogi? Żadnych dziur?Są jakieś niedługie trasy poza Przemyślem / w Przemyślu?Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o kolarstwo. Mój staryyy rower z czasów komunii jest już niezdatny do jazdy, dlatego chcę nowy.Jakby ktoś chciał wiedzieć to kupię używkę do 400-500zł. P.S. Mam nadzieję, że to dobry dział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 popraw temat (nawiasy) możesz w starszych kolarkach dawać oponę 32 mm. wystarczy na drogi trasa, np Do Birczy i z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 Zainwestuj w starszą kolarkę np na shimano 105, na standardowych oponach raczej średnio w terenie, ale na ubitych drogach pojedziesz. Eksploatacja takiego roweru nie będzie duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...