mitbol Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 Nazwa: Canyon Yellowstone AL 6.9 (2013) Data dodania: 25 kwiecień 2013 - 19:45 Nie podano Zobacz rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitbol Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Elementy nowego przedniego kółka + coś na usztywnienie tylnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Co na usztywnienie tylnego, zacisk DT ? , ten zacisk niczego nie usztywnia, a jeżeli usztywnia to różnica jest w %o, ale nie ma to jak dobry bajer Co innego jeśli jest to : http://www.dt4you.pl/thru-bolt-135mm-21610mm-aluminiowa-dzwignia-hwqasm00s2945s-p-1642.html?osCsid=10a03d70c947891b629706ed29033138 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitbol Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Co na usztywnienie tylnego, zacisk DT ? , ten zacisk niczego nie usztywnia, a jeżeli usztywnia to różnica jest w %o, ale nie ma to jak dobry bajer Co innego jeśli jest to : http://www.dt4you.pl/thru-bolt-135mm-21610mm-aluminiowa-dzwignia-hwqasm00s2945s-p-1642.html?osCsid=10a03d70c947891b629706ed29033138 Dobra, dobra, ja swoje wiem i proszę mi efektu placebo nie niszczyć http://www.team29er.pl/artykuy/51-artykuy/843-sztywna-o-bez-sztywnej-osi--zaciski-ko-dt-swiss-rws Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 Ten kto to napisał, sam w to nie wierzy, miałem zacisk DT 5 mm "z przydziału" dodany do kółek, ten zacisk z racji budowy (pręt 5 mm luźno umieszczony w piaście) niczego praktycznie nie zmienia (sama większa siła zacisku to nie wszystko) w dodatku wziąłeś z plastikową dźwigienką, nie dokręcisz nią tak mocno jak aluminiową, a przy odkręcaniu możesz się zdziwić ... , sporo na nim przejeździłem, jak również na zacisku RWS 10 mm który mam obecnie, mam dobre porównanie szkoda było Twoich pieniędzy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitbol Napisano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 Przednie koło zaplecione i wstępnie przetestowane. 904g w porównaniu do 945g koła Crossride - niby niewiele, ale obręcz jest szersza wewnętrznie, a koło ma więcej szprych, więc myślę, że dobry wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nieto Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Witam Serdecznie, Wracam do tematu usztywnienia tylnej osi w tym rowerze. Z moich pomiarów wynika ze piasta ma otwór w osi 12 mm, hak w ramie niestety 10 mm. Fabrycznie zamontowane są adaptery z 12 mm w piaście na 9 mm do haków (lepiej byłoby gdyby było 10 mm, koło lepiej siedziałoby w haku) i zwykły zacisk. Prosze o poradę co z tym zrobić niestety obecnie wygląda to mało stabilnie. Czy są takie adaptery z 12 na 10 mm + wspomniany zacisk DT swiss czy to poprawi sztywność lub co zrobić z tym innnego można? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
mitbol
Nazwa: Canyon Yellowstone AL 6.9 (2013)
Data dodania: 25 kwiecień 2013 - 19:45
Nie podano
Zobacz rower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.