oswaldini Napisano 1 Maja 2006 Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Witam, kupilem pare interesujacych rzeczy (Magury Marty, Mavic XC717, ONYX Disc Front&Rear) i teraz zastanawiam sie nad szprychami :/ Chcialem kupic szprychy DT Swiss Revolution cieniowane 2-1.5-2 260g ale zaczałem sie obawiac o wytrzymałość :/ Bedzie to miało jakis wpływ?? Moze lepiej kupic DT Competition 2-1.8-2 ?? Prosze poradzcie cos. Pozdrówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DENI Napisano 1 Maja 2006 Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 hi there tez mam podobny osprzet magura louise/dt240/dt xr4.1d/comp black dlaczego comp ? waze 60kg wiec niby powinno byc ok z revo ale pare osob twierdzi ze przy mocnym hamowaniu kolo sie perfidnie odchyla przy revo, zreszta chcialbym sprzet ktory jest wytrzymaly a dopiero pozniej lekki revo sa podobno bardziej sprezyste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 1 Maja 2006 Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Ja miałem Revo i nie byłem z nich zbytnio zadowolony. Co jakiś czas musiałem je naciągać, a w niskich temperaturach to mi wogóle się dziwnie zachowywały - tak jakby ktoś je rozciągnął i nie powróciły do swojego pierwotnego kształtu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oswaldini Napisano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Hmmm kurcze chcialem lekkie koła i myslalem ze na szprychach troche je odchudze :/ Mialem kupic piasty Reborn RH+ i RH- (265g/143g) ale ich niema a onyx sa ciezsze :/ No nic w takim razie niestety nie odchudze ani na piastach ani na szprychach :/ A zapomnialem tez o mojej sporej wadze (obecnie 83kg), trudno beda ciezsze szprychy ale wytrzymalsze koła, no i tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 1 Maja 2006 Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 o rebornach czytalem na light bike i byly malo pozytywne opinie :/. Sam myslalem zeby je kupic ale po tym ze sie rozleciala taka piasta po wyjechaniu ze sklepu to mi sie odechcialo. Coz ... tanie i lekkie :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BART_osz Napisano 1 Maja 2006 Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Moze lepiej kupic DT Competition 2-1.8-2 ?? Mam takie szprychy w swoich kolach - uzywane z tarczami , waze 90kg , kola porzadnie zlozone , szprychy dociagniete po 50km i jak na razie od zeszlego roku wszystko jak trzeba. Wiec z czystym sumieniem polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oswaldini Napisano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Mam takie szprychy w swoich kolach - uzywane z tarczami , waze 90kg , kola porzadnie zlozone , szprychy dociagniete po 50km i jak na razie od zeszlego roku wszystko jak trzeba. Wiec z czystym sumieniem polecam Tak tez wlasnie zrobie, zmadrzałem i zrozumiałem ze przy mojej wadze i przy moim stylu jazdy leciutkie koła miałyby krótkie zycie No nic to tylko pozostaje dobrac długosc szprych i sie cieszyc nowym sprzetem :] Apropo długości szprych ma ktos onyxy i mavic xc 717 disc zeby mi podpowiedziec jaka dlugosc powinna byc?? :] z gory dzieki. Jak nie pozostaje program spokeman :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hammer Napisano 1 Maja 2006 Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Nic sie nie bój, ja mam z przodu DT 1.8-1.5 - ważę 85kg i mam tendencję do skakania z krawężników czy przez przeszkody w lesie i nic Jeżeli masz kasę bierze cieniowane bez zastanawiania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easyrider Napisano 1 Maja 2006 Udostępnij Napisano 1 Maja 2006 Tak sobie czytam te dziwne rzeczy... hm... Ponad 7 lat jeźdźę na kołach ze szprychami DT Revolution - może i ważę mało (ok. 65k), ale lekkiego żywota to te szprychy nie miały. Zaliczyły alpejskie dziurawe drogi, korsykańskie kamieniste ścieżki, a o jakości krajowego asfaltu to chyba nie myszę tłumaczyć nikomu... A jak dodam że piszę o kolarzówce - pancerne wysokie obręcze, 10 atmosfer w cienkich jak palec oponach, sztywna aluminiowa rama - krótko mówiąc zero amortyzacji, to naprawdę nie zazdroszczę tym szprychom... W góralu miałyby o wiele łatwiejsze życie... Przez 15 tyś. km nie musiałem ani razu centrować koła... no rzeczywiście - straszne buble mi się trafiły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oswaldini Napisano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 To teraz mam juz metlik w głowie:/ co brac :/ Fakt zdarza mi sie tez poskakac na trasie jak widze fajny dropik do 1m czy tez w miescie ze schodow jak gdzies jade (zadko bo zadko ale jednak) miedzy revo a comp. to tylko 48zł roznicy a wagowao to az 123g na samych szprychach :/ Jeszcze pomysle ale sklaniam sie ku competition. Aha easyrider na kolarce nie zdarza Ci sie poskakac lub dawac 50km/h po mega dziurawym szlaku :glare: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 2 Maja 2006 Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 Od ponad roku jeżdżę na DT Revo 2.0-1.5-2.0 i najmniejszych problemów nie miałem Katowane są dośc ostro, ważę nie mało (78kg) i mogę je z czystym sumieniem polecić. A mam bardzo podobny rower do Twojego Visiona, Oswaldini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oswaldini Napisano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 Od ponad roku jeżdżę na DT Revo 2.0-1.5-2.0 i najmniejszych problemów nie miałem Katowane są dośc ostro, ważę nie mało (78kg) i mogę je z czystym sumieniem polecić. A mam bardzo podobny rower do Twojego Visiona, Oswaldini Chyba znowu jednak sie przestawiam na Revo :] Hej Żbik ile wazy twoj bike?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 2 Maja 2006 Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 Obecnie minimalnie poniżej 9800g ale nie róbmy OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Duzo wypowiedzi jest tutaj o kolach bez tarcz.Ale zalozycielowi tematu,chodzi raczej o prace tych szprych razem z tarczami,wiec napiszcie cos o tym. Bo jak na V-ki to REVO bez 2 zdań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.