massi Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam, Piszę ten temat ponieważ potrzebuję pomocy w wyborze roweru od ludzi którzy się na tym znają. Dodam że jestem zielony na temat rowerów oprzyrządowania itp. Więc na wstępie napiszę o co mi chodzi. Chciałbym rower tzw "górski" "góral" itp itd. który umożliwił by mi rozwijanie dużych szybkości pobierając przy tym stosunkowo bardzo mało energii. Czyli chciałbym szybko jeździć nie wkładając w to dużo energii i tracąc szybko sił. I teraz jakie oprzyrządowanie taki rower musi mieć ? Czy to muszą być jakieś specjalne zębatki, albo łożyska które łatwiej pójdą czy co? proszę o poradę Nie chodzi mi tutaj o kolarkę. po prostu góral. teraz mam zwykłego górala za 100zł
Noga Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 To zależy jaki budżet masz do przeznaczenia na ten cel
massi Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Napisano 23 Kwietnia 2013 2i regulaminu hmmm myślałem o 1500zł ale max 2000zł. Więc najważniejsze są te części które dadzą mi duże szybkości i mały pobór energii.
MsRIFU Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Ważne jest też to na jakich terenach będziesz śmigał
massi Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Napisano 23 Kwietnia 2013 2i regulaminu pod górke na chodniku, z górki też na chodniku po asfalcie i czasami terenie leśnymi drograch powiedzmy "miedzy miastowych"
lesieque Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 a czy bierzesz pod uwagę również rower używany? No i ile masz wzrostu, to można by konkretne aukcje wrzucić
massi Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Napisano 23 Kwietnia 2013 2i regulaminu hmm raczej preferuję zakupić rower nowy. Chyba że aukcja będzie ciekawa to może i uzywany. wzrostu mam 186
ktt9711 Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Do rozwijania prędkości na chodnikach i asfalcie "góral" się nie nadaje. Prędzej rower crossowy, ale na crossie jazda w lesie będzie spokojniejsza.