Gokopak Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam ! Jestem zielony w naprawach rowerowych tym bardziej że nie mam sprzętu A więc chciałbym zajrzeć do bębenka moje bryczki i mam pewien problem. Patrzyłem wiele poradników dotyczących zdjęcia wolnobiegu lecz u mnie jest inaczej :/ odkręciłem 2 śruby (15) z osi i zdjąłem koło. Następnie odkręciłem 15 takie cuś... i mi zostało takie coś... :/ Jak to rozbroić (zdjąć wolnobieg) ? ( Jak mówię jestem zielony w tych sprawach... Bardzo proszę o pomoc i przepraszam jeżeli już był taki temat :/
M1n1s7eR Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 https://www.google.pl/search?client=opera&q=klucz+do+wolnobiegu&oe=utf-8&channel=suggest&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Uo92UdnEKIjuswbn0IDYCA&biw=1024&bih=655&sei=Vo92Ua6TB87ktQa17oB4 Pierwsze i piąte zdjęcie Ci wszystko wyjaśni. Koszt klucza do wolnobiegu to około 10 złotych.
Gokopak Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Napisano 23 Kwietnia 2013 Już mam, wystarczył punktak i młoteczek trzeba było punktak wsadzić do otworku widocznym na drugim zdjęciu i stukać w niego młotkiem zgodnie ze wskazówkami zegara
zekker Napisano 24 Kwietnia 2013 Napisano 24 Kwietnia 2013 Po pierwsze na zdjęciach nic nie widać. Jak nie masz (dobrego) makro w telefonie/aparacie to nie próbuj z tak bliska robić zdjęć. Przed wstawieniem sprawdzaj czy cokolwiek widać, a nie jakieś rozmazane plamy. Odkręciłeś wolnobieg, czy go rozkręciłeś? Widzisz gwint piasty, czy z wolnobiegu posypały się kulki? Po opisie podejrzewam to drugie, bo wolnobieg odkręca się przeciwnie do ruchu wskazówek (przy pedałowaniu sam się dokręca, więc trzeba w przeciwną stronę).