Skocz do zawartości

[rower] pomoc w tuningu GIT MISSURI

hobbysta21

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam zakupiłem od kuzyna rower gti missuri i chcialbym sie dowiedziec jak go mozna przerobic zeby mniej wiecej mogl jezdzic bo takim ciezszym terenie oczywiscie nie nie chodzi mi o jakies szalenstwa bo sensacji nie wymagam ale chcialbym sie  dowiedziec jaki czesci moge kupic zeby po prostu mogl sie odrobine pobawic  :) z gory dziekuje za odpowiedzic i pozdrawiam i jeszcze oprocz czesci bym prosil o jakies wskazowki opinie i ich opis poniewaz jestem laikiem jesli chodzi o czesc rowerow  :)

Napisano

Rozumiem, że Twój rower to ten model poniżej?

http://www.wiktor1111.tkdami.net/kopie/rowery/zdjecia/rowery/missouri-duzy.jpg