Skocz do zawartości

[rower] Przerobienie typowej szosówki na kolarkę


nQe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Jestem typem amatora jeśli chodzi o rowery "ostre".

Posiadam zwykłą szosówkę z prostą ramą na którym wożę się już od komunii (koło 10 lat już będzie miała).


Czy waszym zdaniem możliwa jest przeróbka takiego roweru na kolarkę ?

 

Co chciałbym zmienić w rowerze:

-Ściągnąć błotniki, bagażnik

-Wymienić koła (jednak że nie wiem ile mnie to wyniesie)

-Nowy osprzęt - SHIMANO gdyż stary ma już 10 lat (jakie polecicie ? i jaka cena )

- Wymiana hamulców (również nie wiem jak dobre muszą być, stąd nie wiem jaka cena )

-Siodełko

-Kierownica kolarska (jak wybrać dobrą ?)

 

 

Proszę o pomoc :)

 

zdjęcie roweru : 

 

http://speedy.sh/ddmA4/DSC00515.jpg

 

http://speedy.sh/VV69w/DSC00514.jpg

 

Proszę mi dać, jeśli linki do pobrania nie działają.

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://imageshack.us/photo/my-images/195/dsc00515qh.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/823/dsc00514qq.jpg/

 

Powyżej zdjęcia w normalnym linku.

Papista tak jak napisałem

Mam oto takiego staruszka na zdjęciach i chciałbym zrobić z niego rower do ścigania się i szybkiej jazdy czyli "ostre koło".

 

Dzięki za odpowiedź !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolarka=szosówka.

Ale osochoci? Chcesz zrobić szosę z szosy to wal na f-m szosowe, tu mogą Ci co najwyżej pomóc w konwersji szosy na ostre koło, czyli raczej torówkę nie szosówkę. Wise up!

 

To nie jest szosowka, no a poza tym to taniej będzie kupić nowy-stary rower niż dokładać do tego bo jak się zajarasz to i tak kupisz nowy. Co do tematu: nie wsadzisz tu kół 28" bo będzie trzeba spawać pivoty, więc nie ma sensu się bawić.

 

 

chciałbym zrobić z niego rower do ścigania się i szybkiej jazdy czyli "ostre koło"

To zrób szosę a nie ostre koło, wtedy będzie do szybkiej jazdy i ścigania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach