Skocz do zawartości

[Kask] Marketowy, czy ze sklepu niskobudżetowy?

Siwa

Rekomendowane odpowiedzi

Do tej pory jeżdżę bez kasku  :ninja: Bo naprawdę rzadko wyjeżdżam na ulice i jeżdżę spokojnie i nie widziałam potrzeby, ale wolałabym mieć taki "awaryjny" w razie jakby coś kiedyś. Nie mogę przeznaczyć na niego kokosów, jedynie do 70zł, a nie wiem czy jest sens brać taki kask, czy jeździć ewentualnie bez i kiedyś kupić lepszy. W Tesco znalazłam kilka modeli w tym przedziale, jak i na Alledrogo takie coś lub podobne :

http://allegro.pl/kask-rowerowy-meteor-mv29-m-l-55-58cm-30-wroclaw-i3126467239.html

Sklep akurat znajduje się tam gdzie mieszkam, więc mogłabym kupić po przymiarce.

Nie znam się kompletnie na kaskach i nie wiem, czy w razie ewentualnej stłuczki/upadku nie pękł by razem z moją czaszką, czy może ta cena jest normalną jak za zwykły kask.

Kupić, czy czekać? Choć to drugie może potrwać...

:thanks:

Do tej pory jeżdżę bez kasku  :ninja: Bo naprawdę rzadko wyjeżdżam na ulice i jeżdżę spokojnie i nie widziałam potrzeby, ale wolałabym mieć taki "awaryjny" w razie jakby coś kiedyś. Nie mogę przeznaczyć na niego kokosów, jedynie do 70zł, a nie wiem czy jest sens brać taki kask, czy jeździć ewentualnie bez i kiedyś kupić lepszy. W Tesco znalazłam kilka modeli w tym przedziale, jak i na Alledrogo takie coś lub podobne :

http://allegro.pl/kask-rowerowy-meteor-mv29-m-l-55-58cm-30-wroclaw-i3126467239.html

Sklep akurat znajduje się tam gdzie mieszkam, więc mogłabym kupić po przymiarce.

Nie znam się kompletnie na kaskach i nie wiem, czy w razie ewentualnej stłuczki/upadku nie pękł by razem z moją czaszką, czy może ta cena jest normalną jak za zwykły kask.

Kupić, czy czekać? Choć to drugie może potrwać...

:thanks:

Witam.

Lepszy taki niż żaden. Najważniejsze jednak, aby kask był wygodny, nigdzie nie obcierał, uciskał itp. W tym przedziale cenowym znalezienie takiego nie będzie łatwe ....

• Mod Team

Kłaniam,