Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No ja jestem szalenie ciekaw, jak skutecznie się to sprawdzi :D A wygląd? Dla mnie jest wyróżniający się, i dobrze :D

Napisano

Nowe hamule Sram-a na 2014r Avid DB1 oraz Avid DB3 to propozycje tańszych odmian Avid Elixir 1 oraz Avid Eixir 3.

Mają być dostępne tylko w gotowych rowerach niższych klas Haibike,Jamis,Kellys oraz Kross.

 

http://www.sram.com/avid/products/db1-hydraulic-brakes

http://www.sram.com/avid/products/db3-hydraulic-brakes

 

Oby tylko nie podzieliły losu RED 22

 

Warto dodać że hamulce te nie będą dostepne w sprzedazy "samodzielnie" (są przeznaczone Tylko dla producentów OEMoweych):

 

http://wrower.pl/wiadomosci/avid-db1-i-db3-nowe-hamulce-sram-na-rok-2014,5868.html

  • 3 tygodnie później...
Napisano

W temacie nowości: orientuje się ktoś kiedy Mbike zaprezentuje kolekcje na 2014? Mamy już styczeń a na stronie cisza. Napisałem maila, ale dostałem zwrot o niedostarczeniu wiadomości. Czy ta firma w ogóle istnieje??

Napisano

Dokładnie, tez cos słyszałem ze Mbike upadł. Szkoda bo fajne te rowery mieli, Barracuda ^^

 

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

Napisano

widać różnicę w prowadzeniu biznesu w Polsce a w Niemczech, tam firmy typu canyon, radon pięknie prężnie się rozwijają u nas...szkoda gadać.

Napisano

Dziwi mnie tylko, że likwidacja, skoro ponoć już w połowie roku mieli wyprzedane praktycznie wszystkie modele. Rozumiem jakby sprzedaż nie szła, ale skoro popyt przewyższył podaż, to firma powinna tylko się rozwijać a nie upadać...

  • 2 tygodnie później...
Napisano

widać różnicę w prowadzeniu biznesu w Polsce a w Niemczech, tam firmy typu canyon, radon pięknie prężnie się rozwijają u nas...szkoda gadać.

 

Różnica nie wynika z położenia geograficznego, bo bankructwa w branży rowerowej zdarzają się zarówno w USA,

jak i Europie Zachodniej. W przypadku każdej firmy powody upadku są różne.

Właściciel Mbike'u nadmiernie się zapożyczył, żeby wyprodukować kolekcję 2013.

Nie wywiązał się ze zobowiązań, co doprowadziło do smutnego końca. Gdyby w ten sposób prowadził biznes

w Niemczech, skończyłby tak samo.

W Niemczech kwitnie Canyon, Focus, Cube, Radon, Ghost, Liteville, Nicolai itd.,

a w Polsce Kross, Romet, "podfirmy" 7Anna (NS Bikes, OctaneOne, Creme),

Medano. Nie ma co porównywać siły tych firm, ale też biadolić, że w Polsce to jeno klęski.

 

Napisano

oczywiście, masz rację, nie zależy to tylko od położenia geograficznego. Nie znam szczegółów upadku mbike, 

mimo to podtrzymuje moją poprzednią opinię, że różnica w prowadzeniu biznesu tu a za odrą jest znaczna :)

ale to temat na zupełnie inny wątek.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

a ja od początku podejrzewałem że MBike idzie za grubo i za mocno wszedł w niszę.

 

Nie ma co marudzić, Kross to jest największy producent rowerów w Europie - i co cieszy że produkuje w Polsce a nie tylko składa (mają własne montownie kół, lakiernie itp). 

 

W branży produkcji rowerów na 99% zarabia się na rowerach budżetowych, ich sprzedaje się najwięcej więc nawet mały zysk na sztuce idący w setki tysięcy powoduje duży dochód dla firmy. A rowery drogiego segmentu to tylko dopełnienie oferty, możliwości marketingowe, promocyjne no i dające ogólny kierunek rozwoju.

 

A MBike zrobił fajne rowery ale ile ich sprzedał? Takich Barracud, kilkanaście? kilkadziesiąt? Ile czasu czekało się na rower?

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

ciekawe że na stronie cyclismo jak nagle się to pojawiło tak szybko zniknęło, po za nie ma nigdzie ani w bikeradarze pinkbiku itd itd... skośnookie tworzą Welką Tajemnicę
biegów jak biegów, chyba tylko biegi w przednim amorze jeszcze mogą zdziwić, elektronika była oczywistością (z małą tajemnicą "kiedy') ale stylistycznie jak na "przełomową" grupę to żenada...

a z ciekawostek - m9000? z 3liczbowe jw 4? i t dokładnie tak jak ma dura ace.. no to się wujek google napracuje :)

Edytowane przez anarchy
Napisano

 

 Nie ma co marudzić, Kross to jest największy producent rowerów w Europie - i co cieszy że produkuje w Polsce a nie tylko składa (mają własne montownie kół, lakiernie itp). 

 

 

W którym roku Kross był największym producentem rowerów w Europie?

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...