Grand231 Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Witam chciałbym przedstawić swój przypadek z owym sklepem, otóż jestem rozczarowany i zniesmaczony tym że w XXI w może istnieć tak niekompetentny sprzedawca i sklep. Zamówiłem w tym sklepie hamulce Hygia SLP z czarnymi przewodami, zapłaciłem przelewem ok, czekałem tydzień czasu bez odzewu sprzedawcy, w końcu udało mi się po 50 próbach dodzwonić do niego łaskawie odpowiedział że te hamulce występują tylko w białym oplocie a nie w czarnym, mimo że handluje czarnymi http://allegro.pl/show_item.php?item=3125394691&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62#tabsAnchor , ok po jakimś czasie znów po 50 próbach połączenia w końcu powiedział że wysłał hamulce kurierem, upewniłem się czy oby na pewno wysłał z czarnym przewodem i adapterem 160 mm - zarzekał się że tak, ok czekam na przesyłkę po 4 dniach nie doszła, mimo, że kurierem idzie jeden dzień, znów 50 prób połączenia do sprzedawcy, w końcu dodzwoniłem się z innego numeru bo mojego numeru nie odbiera, powiedział że wysłał pocztą polską i to jeszcze ekonomicznym !, paczka dziś doszła i okazało się że przewody są białe, adapter ma 203 mm a nie 160 mm i jest czarny. Normalnie krew człowieka zalewa, do sprzedawcy znów nie idzie się dodzwonić, dzwoniłem już ponad 30 razy, na maile też nie odpisuje. Poradźcie mi koledzy co mam robić z tym fantem, bo pierwszy start za niedługo a ja zostaje bez hamulców. naprawdę irytujący jest ten sprzedawca, sam jestem zdziwiony bo ma ponad 1 tyś pozytywnych komentarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 19 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Nie pasi Ci, to odeślij hamulce i poproś o zwrot gotówki za zakupione hamulce i poniesione koszty ich odesłania - masz na to 10 dni od momentu ich otrzymania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artex232 Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 I przy okazji zgłoś na allegro. Taką hołotę trzeba tępić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 W zeszlym roku 1.5 tyg przed zlotem kupilem u tego sprzedawcy suport. Obiecywal, ze dostarczony bedzie maksymalnie na 3ci dzien po zakupie. Gdy nie dotarl w terminie, kontakt via email, zerowy. Telefoniczny, podobnie. Po tygodniu napisal, ze suport zostal wyslany i mam nieuzasadnione zale wobec krystalicznie uczciwej osoby jego. Suport otrzymalem doslownie 10min przed przyjazdem chlopakow z ktorymi sie zbieralem. W drodze napisalem stosowna wiadomosc do sprzedajacego, bez odzewu. Wiem, ze sprawe mocno rozdmuchalem bo moglem to przewidziec ale dla mnie slowo drozsze pieniedzy... . Sent from my using Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mklos1 Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 @@Grand231,Produkt niezgodny z opisem. Jest takie coś jak spór transakcyjny... Często działa ona jak kubeł zimnej wody na niekompetentnych sprzedawców - nagle się budzą... Jeżeli nic nie wyjdzie - negatyw z miejsca i zgłoszenie do allegro (ale proponuję najpierw skorzystać ze sporu transakcyjnego). Ja w zeszłym roku wystawiłem sklepom sportowym dwa negatywy. Jeden koleś sprzedawał towar, którego w ogóle nie miał, drugi udawał (mam silne podejrzenia, że to była ściema), że przesyłka została skradziona przez kuriera... Sugeruję podlinkować ten post w wątku o sklepach internetowych. Jest taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Wreszcie udało się dodzwonić do sprzedawcy ! - alleluja. Przedstawiłem mu sytuację, w sumie to muszę napisać że przez telefon mówił od rzeczy, tzn. upierał się że wysłał moje hamulce komuś innemu i że poda mi nr kuriera, który na jego koszt odbierze ode mnie hamulce, i w momencie jak ta osoba, która dostała moje hamulce odeśle mu te hamulce on mi je wyśle z powrotem. Ogólnie to mam mieszane uczucia bo nie wiem ile to "zaraz wyślę" będzie trwać, sezon się zaczął a mi w startówce brakuje hamulców, sprawa jest też nie taka prosta bo podobają mi się te hamulce i chce akurat mieć ten model, i tak się zastanawiam czy wyskakiwać z negatywami na allegro, bo zależy mi żeby je dostać, a jak zacznę pyskować sprzedawcy to kurde może przeciągać mi to wysłanie w nieskończoność. Poza tym powiedzcie mi czy wysyłając mu te hample na jego koszt mogę spać spokojnie, że nie zostanę ogołocony z kasy jak i hampli ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.