Skocz do zawartości

[Torba][130zł] Jaka torba na kierownicę?

Grzesiek23

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej!

Dojeżdżam do pracy jakieś 12km w jedną stronę. Zaczyna się robić ciepło i nie chcę przeżywać tego, co w zeszłym roku (plecak, upał, pot, zero przewiewu).

Pomyślałem sobie, że warto zainwestować w torbę na kierownicę. Upatrzyłem sobie taką:

http://katalog.bikeboard.pl/produkt,2012,torby-i-sakwy,1689

Co będę w niej wozić? Gatki (jeansy do biura), lekki sweterek/lekka kurtka (typowo sportowa, na wiatr/deszcz), 3 bułki, portfel, klucze, telefon. Ewentualnie piwko, dwa podczas powrotu z pracy.

Czy ktoś taką torbę posiada? A może wie, jakiej ona jest jakości? 130 zł to nie małe pieniądze, ale duże też nie - jednak szkoda mi wydawać na jakiś niewypał. W kwestii ekwipunku jestem kompletnym laikiem, a więc oprócz pojemności i designu nie wiem czym się kierować. Na co uważać? A może jakieś inne modele w tej cenie warte są uwagi?

Dzięki!

Napisano

Co będę w niej wozić? Gatki (jeansy do biura), lekki sweterek/lekka kurtka (typowo sportowa, na wiatr/deszcz), 3 bułki, portfel, klucze, telefon. Ewentualnie piwko, dwa podczas powrotu z pracy.

Posiadam rzeczoną torbę... Nawet 3 bułki, portfel i telefon to wszystko co się w niej zmieści. Na to co napisałeś potrzebuje konkretnej sakwy, tak ze 30 litrów, a nie podręcznej "kosmetyczki". 

Generalnie torba jest przeze mnie dość intensywnie eksploatowana. Suwaki się trzymają (bardzo solidne), ale obszycie "luźnej" kieszeni się trochę rozpruło - do przeżycia. Mogę polecić.

W rozsądnej cenie jest jeszcze Sport Arsenal. Zauważyłem, że ludzie sobie chwalą.

http://www.alpinbike.pl/arsenalsport.php?photo_id=32

• 1 miesiąc temu...
Napisano

Byłem w kilku sklepach i w sumie macie rację - portfel, klucze, maks. 2 bułki i finisz :(

Wpadłem jeszcze na jeden pomysł - bagażnik mocowany do ramy/siodełka i ewentualnie koszyk na bagażnik. 

Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć odnośnie takiego zestawu?

Zarchiwizowany