Skocz do zawartości

[zamiennik uszczelek] Rock Shox Tora 302


Arxas

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś skończyła mi się prawa uszczelka - w sumie jej się nie dziwię, też bym sobie odpuścił po takim czasie. Oryginalne uszczelki można dorwać za jakieś 70 zł, jednak zastanawiam się, czy jest jakieś źródło tańszych zamienników?

 

Podejrzewam, że ten temat został już poruszony na forum, jednak nie udało mi się znaleźć informacji na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi Ci o olejową czy kurzową? Kurzowej dużo tańszych zamienników nie znajdziesz (są w podobnej cenie np. Enduro), odnośnie olejowej niektórzy stosują odpowiednie simmerringi (które można dostać za grosze), ale nie wiem jak to działa, bo nigdy tak się nie bawiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi Ci o olejową czy kurzową? Kurzowej dużo tańszych zamienników nie znajdziesz (są w podobnej cenie np. Enduro), odnośnie olejowej niektórzy stosują odpowiednie simmerringi, ale nie wiem jak to działa, bo nigdy nie stosowałem

 

Wydaje mi się, że kurzowa popuszcza - w miejscu styku z goleniem widać na uszczelce delikatne, włoskowe pęknięcia. Na drugiej tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak problem jest w kurzowej, to będziesz miał syf na olejowej i w samym oleju; jak w olejowej to się będzie olej na goleniach powyżej kurzowej pokazywał

 

Sądząc zatem bo tym, jak brudny jest olej pojawiający się na goleniach zakładam, że do wymiany pójdzie i kurzowa i olejowa uszczelka.

 

Czy ktoś posiada doświadzczenie/wiedzę z zakresu wymiany uszczelki olejowej na simmerringa? Pełny komplet uszczelek jest droższy o jakieś 40 zł od samych kurzowych z gąbeczkami, więc fajnie by było chociaż na tym przyoszczędzić parę złociszy. W sensie głównie chciałbym wiedzieć, jakie są wymagane wymiary dla tych simmeringów (oprócz wewnętrznej średnicy 32 mm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc zatem bo tym, jak brudny jest olej pojawiający się na goleniach zakładam, że do wymiany pójdzie i kurzowa i olejowa uszczelka.

 

Czy ktoś posiada doświadzczenie/wiedzę z zakresu wymiany uszczelki olejowej na simmerringa? Pełny komplet uszczelek jest droższy o jakieś 40 zł od samych kurzowych z gąbeczkami, więc fajnie by było chociaż na tym przyoszczędzić parę złociszy. W sensie głównie chciałbym wiedzieć, jakie są wymagane wymiary dla tych simmeringów (oprócz wewnętrznej średnicy 32 mm).

 

Rozebrałem amortyzator - tora 302 nie posiada osobnych uszczelek olejowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...