Arxas Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Dziś skończyła mi się prawa uszczelka - w sumie jej się nie dziwię, też bym sobie odpuścił po takim czasie. Oryginalne uszczelki można dorwać za jakieś 70 zł, jednak zastanawiam się, czy jest jakieś źródło tańszych zamienników? Podejrzewam, że ten temat został już poruszony na forum, jednak nie udało mi się znaleźć informacji na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Ale chodzi Ci o olejową czy kurzową? Kurzowej dużo tańszych zamienników nie znajdziesz (są w podobnej cenie np. Enduro), odnośnie olejowej niektórzy stosują odpowiednie simmerringi (które można dostać za grosze), ale nie wiem jak to działa, bo nigdy tak się nie bawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arxas Napisano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Ale chodzi Ci o olejową czy kurzową? Kurzowej dużo tańszych zamienników nie znajdziesz (są w podobnej cenie np. Enduro), odnośnie olejowej niektórzy stosują odpowiednie simmerringi, ale nie wiem jak to działa, bo nigdy nie stosowałem Wydaje mi się, że kurzowa popuszcza - w miejscu styku z goleniem widać na uszczelce delikatne, włoskowe pęknięcia. Na drugiej tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 jak problem jest w kurzowej, to będziesz miał syf na olejowej i w samym oleju; jak w olejowej to się będzie olej na goleniach powyżej kurzowej pokazywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arxas Napisano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 jak problem jest w kurzowej, to będziesz miał syf na olejowej i w samym oleju; jak w olejowej to się będzie olej na goleniach powyżej kurzowej pokazywał Sądząc zatem bo tym, jak brudny jest olej pojawiający się na goleniach zakładam, że do wymiany pójdzie i kurzowa i olejowa uszczelka. Czy ktoś posiada doświadzczenie/wiedzę z zakresu wymiany uszczelki olejowej na simmerringa? Pełny komplet uszczelek jest droższy o jakieś 40 zł od samych kurzowych z gąbeczkami, więc fajnie by było chociaż na tym przyoszczędzić parę złociszy. W sensie głównie chciałbym wiedzieć, jakie są wymagane wymiary dla tych simmeringów (oprócz wewnętrznej średnicy 32 mm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arxas Napisano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 Sądząc zatem bo tym, jak brudny jest olej pojawiający się na goleniach zakładam, że do wymiany pójdzie i kurzowa i olejowa uszczelka. Czy ktoś posiada doświadzczenie/wiedzę z zakresu wymiany uszczelki olejowej na simmerringa? Pełny komplet uszczelek jest droższy o jakieś 40 zł od samych kurzowych z gąbeczkami, więc fajnie by było chociaż na tym przyoszczędzić parę złociszy. W sensie głównie chciałbym wiedzieć, jakie są wymagane wymiary dla tych simmeringów (oprócz wewnętrznej średnicy 32 mm). Rozebrałem amortyzator - tora 302 nie posiada osobnych uszczelek olejowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.