Skocz do zawartości

[odzież ogólnie] jak się ubierać na daną temperature

foxikos

Rekomendowane odpowiedzi

Czytając forum - a jestem amatorem rowerowym - przejażdzki do 60 km, szukałem odpowiedzi na temat ubioru do danej temperatury. Zdaję sobie sprawę że odzież to jest indywidualne podejście, i związane jest również z eksperymentami w trasie, ale może wspólnie udałoby się zrobić taką małą bazę na temat ubioru do danych temperatur.

Chciałbym aby każdy kto ma jakieś doświadczenie odpowiedział, posługując się szablonem poniżej:

Temperatury:

0-5 - ubieram .....

5-10 - ubieram ....

10-15 - ubieram ....

15-20 - ubieram ....

>20 - ubieram - tutaj chyba wszystko jasne, krótkie spodenki i koszulka termoaktywna.

Niestety, nie mam doświadczenia i nie jestem w stanie sam udzielić odpowiedzi.

Widziałem wielu rowerzystów ma ubrane - termoaktywną długą bielizny - koszulka + długie spodnie (http://allegro.pl/berens-komplet-bielizny-termoaktywnej-xl-i3150473278.html), na to krótkie spodenki i krótką koszulkę. Na jaką temperaturę jest to dobre?

0-5 - ubierasz odzież termo, bluzę i może jakąś kurtkę

5-10 - ubierasz odzież termo, bluzę

10-15 - odzież termo, bluzę

15-20 - odzież termo

Zależy, bo gdy wieje to lepiej przywdziać trochę więcej, żeby cię nie przewiało i nie przeziębiło. Pozdro