Signarus Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Z powodu że jestem typowym laikiem co do sprzętu a chciałbym złożyć rower pod FR, to proszę was o pomoc. Sprzęt który już posiadam to: Rama: Leader Fox Cocaine Amortyzator: RST Omega 100mm Przerzutka przód: Shimano deore XT Przerzutka tył: Shimano deore LX Korba: Shimano deore LX Kaseta: Shimano deore LX Piasta przód: Shimano deore LX Obręcz przód: Ambrosio barracu disk Piasta tył: Shimano deore XT Obręcz tył: Rodi Rodent Rock Opony: Maxxis Larsen Oriflame Hamulce tarczowe hydrauliczne: Shimano deore LX Na pewno na początek muszę zmienić amortyzator tylko na jaki i dokupić jakiś napinacz. Tylko czy ta rama jak i reszta starczy na początek? Wolałbym uniknąć kupna nowego roweru, a miesięcznie zmieniać jakąś cześć.
Mod Team sznib Napisano 15 Kwietnia 2013 Mod Team Napisano 15 Kwietnia 2013 Rama powinna ogarnać. Amortyzator kup jakiś Marzocchi 55/66, na pewno na sztywną oś, dlatego nie obejdzie się bez zmiany przedniej piasty. Obręcze też masz jakieś "niewiadome", proponuję zmianę na np. tanie i dobre Dartmoor Raider. Hamulce raczej też do wymiany, LXy za mocne nie są. Miałem kiedyś oryginalny set na LXach i średnio hamowały, jak potem wymieniłem klamki na SLXy było dużo lepiej. Dodatkowo klocki metal i wtedy dopiero hamulce pokazały pazura. Nie napisałeś jakie masz tarcze. Jak 160ki to do wymiany, najlepiej 203 przód, 180 tył.
Signarus Napisano 15 Kwietnia 2013 Autor Napisano 15 Kwietnia 2013 No zapomniałem o tarczach mam 180 mm No to na 1wszy rzut na wymianę pójdzie amor + całe przednie koło tylko jakie szprychy i opone polecasz? A i jeszcze jaki napinacz łańcucha?