am400d Napisano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 Witam,posiadam amorek psylo race 2004, chciałbym w nim wymienić olej i pewnie uszczelki. Mam parę pytań do osób, którym ta sztuka się udała i udaje dalej. Znalazłem w sieci manuale tego typu: http://my-sport.spb.ru/manual_1/2002%20psylo%20u-turn%20service%20guide.pdf. Jednak one w pełni nie rozwiewają moich wątpliwości. Dlatego poniżej parę wstępnych pytań:1. Co deycyduje o konieczności wymiany uszczelek? czy jeśli wyglądają dobrze, mam je wymieniać, tylko dlatego, że mają już parę lat? Jeśli tak, to dlaczego.2. Po czym poznam, że mam wymienioć olej, również w tłumiku pure (tłumienie powrotu)?3. Czy w tej instrukcji w linku co podałem powyżej, przypadkiem nie brakuje info o wymianie wewnętrznych oringów gumowych? czy może nie mogę się dopatrzeć zwyczajnie?4. Czy można zastosować jakiś tańszy, ale równie skuteczny olej (inny niż proponuje RS, np. od amortyzatorów motorowych? Czym zastąpić judy butter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 1. Na konieczność wymiany uszczelek może wskazywać barwa/osad oleju lub wyraźne pierścienie oleju na górnych lagach lub też, wycierająca się powłoka tychże goleni 2. Jeśli nie jest brudny, mętny to nie musisz, ale jak i tak go rozbierasz całego to wymień 3. Nie wiem 4. Olej może być motocyklowy, czyli np Motul, Motorex. Ważne, by miał odpowiednie parametry. Smar może być Bike Grease 2000 Motorex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
am400d Napisano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Dzięki, rzuciłeś mi trochę światła na sprawę. Jeszcze tylko psychicznie muszę się nastroić, by otworzyć tego amora, w końcu nigdy tego nie robiłem, z drugiej strony jak coś nie wyjdzie to poradzę się kumpli na żywo, w ostateczności oddam do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 Z serwisem na pewno sobie poradzisz, Tu parę fotem, co prawda z dual air, ale mimo to, jakiś pogląd masz https://picasaweb.google.com/101977155750520821072/PeNySerwisRockShoxRvl?authuser=0&feat=directlink A tutaj z wymiany oleju tylko w dolnych lagach: https://picasaweb.google.com/101977155750520821072/WymianaOlejuWDolnychGoleniach?authuser=0&feat=directlink Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
am400d Napisano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 Z serwisem na pewno sobie poradzisz, Tu parę fotem, co prawda z dual air, ale mimo to, jakiś pogląd masz https://picasaweb.google.com/101977155750520821072/PeNySerwisRockShoxRvl?authuser=0&feat=directlink A tutaj z wymiany oleju tylko w dolnych lagach: https://picasaweb.google.com/101977155750520821072/WymianaOlejuWDolnychGoleniach?authuser=0&feat=directlink Łał! Dużo więcej światła. Czytam właśnie i nasuwa mi się parę pytań. Ale to jutro zadam, jak będę mniej senny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.