pepek Napisano 29 Kwietnia 2006 Napisano 29 Kwietnia 2006 wcześniej pisaliście że moje pukanie na przełożeniu z tyłu na 8 a z przodu na 2 możę wynikąć z niedokręcenia korby, bo jak już pisałęm wcześniej to stukanie jest raczej z przodu, jak mam dokrćić korby alivio, tak poprosu chwycić imbusa i na max w prawą strone po obu stronach suportu ??? pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów!!!
mischa Napisano 29 Kwietnia 2006 Napisano 29 Kwietnia 2006 zdaje sie ze lewa korba ma odwrotny gwint...a dalej jak piszesz, imbus i brutalna siła fizyczna
Stary Napisano 29 Kwietnia 2006 Napisano 29 Kwietnia 2006 Tylko nie ukręć gwintu! Śruby trzeba dokręcać skokowo. Przykładasz dużą siłe kilkakrotnie. Tak jakbyś chciał uderzyć w klucz. Trudno mi to wytłumaczyć
RzemieN Napisano 29 Kwietnia 2006 Napisano 29 Kwietnia 2006 Dokrecej " na raty'' czyli duza sila ale z przerwami, korba bedzie sie trzymac troche pojezdzisz to zeby ja pozniej sciagnac bedziesz musial uzywac sciagacza, ja u sibei po miesiacu jazdy moge jezdzic bez srub przy korbie wiadomo z czasem by sie obluznily ale trzymaja sie z bardzo duza sila...
von Lauenberg Napisano 2 Maja 2006 Napisano 2 Maja 2006 zdaje sie ze lewa korba ma odwrotny gwint... Gwint jest normalny, odwrotne są w pedałach i miskach osi suportu. Korby przykręca się do osi zwykłymi śrubami, z klasycznym gwintem. Pozdrower.
UFO Napisano 2 Maja 2006 Napisano 2 Maja 2006 Dokladnie )) korby przykrecasz normalnie lewa miska suportu ma odwrotny gwint i pedal rownierz I tak jak juz bylo pisane dokrecaj stopniowo bo jak srube zjedziesz to lipa nic nie wyszło Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.