lynx79 Napisano 5 Stycznia 2017 Napisano 5 Stycznia 2017 Wszystko wynika z tego, że każdy chcę kupić jak najlepszy sprzęt jak najtaniej. Producent robi więc tanio. Jak to mówią: Chytry 2 razy traci. Ja wolę kupić w dużym sklepie drożej, ale mieć gwarancję. Kross, RS, Fox też tną koszty. Klient chcę sprzęt premium w cenie sprzętu budżetowego, więc dostaje kiepską jakość z ładną naklejką/znaczkiem. Mam nadzieje, że w którymś momencie producenci odbiją się od dna i wróci jakość. Na razie jest bylejakość. Rowery 15 letnie są w lepszej formie niż jednoroczne.
Mod Team sznib Napisano 5 Stycznia 2017 Mod Team Napisano 5 Stycznia 2017 Ale przecież np. takie Foxy 36 tanie wcale nie są. Przynajmniej jak na Polskie realia. Tu nie chodzi o to że klienci chcą tanio. Tylko o to żeby sprzęt za długo nie posłużył i żeby klient jak najszybciej przyszedł do sklepu i kupił coś nowego.
lynx79 Napisano 5 Stycznia 2017 Napisano 5 Stycznia 2017 Sprzęt ma wytrzymać do końca gwarancji. Dalej to loteria. Klienci chcą tanio. Pokazują to wątki na tym forum z żalami, że coś nie działa choć kupione jako nowe na Allegro. Osobiście żadnego roweru, elektroniki czy amortyzatora bym nie kupił na Allegro. Nigdy nie masz gwarancji, że cię nie oszukają i nie wcisną odrzutu produkcyjnego lub składaka z kilku egzemplarzy. Producent też chce jak najwięcej zarobić, więc tnie koszty produkcji. Cierpi na tym jakość.
Mod Team Pixon Napisano 5 Stycznia 2017 Mod Team Napisano 5 Stycznia 2017 Słuchajcie towarzystwo! Komuś pękła rama? Jeśli tak proszę o zgłoszenie się i kontynuowanie dyskusji na temat. Jeśli nie zapraszam do innego tematu żeby wylewać swoje żale nad ceną rowerów firmy Kross.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.