Skocz do zawartości

[Firma Kross]Zbiór pęknięteych ram Kross


szynas222

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam w dniu wczorajszym pekla mi rama w miejscu widocznym na zdjeciu...Podczas jazfy nagle strzelilo i jest po sprawie....Rozumiem rower oddac do sklepu? W jaki sposob argumentowac roszczenia gwarancyjne do producenta?

Rower uzywany w xc

6u9ugaju.jpg

 

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

 

Napisano

Rama ma gwarancję na pęknięcia, tak poza tym to te ramy krossa coś często ostatnio strzelają w różnych miejscach :P Powinni naprawić, jeśli ty też wywiązałeś się z przeglądów gwarancyjnych :P

Napisano

Rama ma gwarancję na pęknięcia, ale w karcie gwarancyjnej napisane jest że roszczenia gwarancyjne wyklucza dokonanie zmiany w specyfikacji roweru bez zgody producenta. W rowerze z tematu został zmieniony amortyzator - więc taka zmiana podciąga się - patrząc z punktu widzenia filozofii Krossa - pod ten punkt.

Jak dla mnie wymiana widelca - tym bardziej że jest tego samego typu i skoku co oryginał - nie ma nic do pęknięcia ramy pod suportem. No ale producent to producent i wie lepiej....

Napisano

 

Zespawać zawsze można, tylko wtedy rama powinna ponownie przejść obróbkę termiczną

Czyli rozumiem, że należy: 

1. Zespawać ramę 

2. Przeprowadzić obróbkę termiczną całej ramy wkładając ją do pieca

3. Lakierowanie całej ramy 

Myślisz, że warto to robić? Może od razu lepiej kupić nową? 

Napisano

Najpierw zareklamuj, potem rozpatruj inne możliwości. Zgadzam się z Tobo

 

Jak dla mnie wymiana widelca - tym bardziej że jest tego samego typu i skoku co oryginał - nie ma nic do pęknięcia ramy pod suportem

Reklamacja powinna zostać uznana.....

ot wsio w temacie...

Napisano

Kurde, idealnie strzeliło ci praktycznie w tym samym miejscu co w moim A8 :D Zgłoś to do sklepu gdzie kupiłeś rower, oni to zgłoszą do krossa i wyślą tam twoją ramę, powinni to bez problemu przyjąć skoro mi coś takiego przyjęli.

Napisano

Dobra,teraz pierwszy przeglad,nie mialem w,sklepie autoryzowantm krosa tylko innym...w tym roku chcialem zrobic drugi przeglad przed sezonem ale sami rozumiecie....to co sklep wysle sama rame czy rower? Moge domagac sie zwrotu gotowki za rame? Bo pewnie z nowa bedzie to samo ....To taka walka z wiatrakami troche...

Moga sie do tych przegladow doczepic?Wole miec pewnosc zeby mi cos nie wykonpinowali...kolego z krossa a6 tobie wymienili?

 

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

 

Napisano

 

to co sklep wysle sama rame czy rower? Moge domagac sie zwrotu gotowki za rame? Bo pewnie z nowa bedzie to samo ....To taka walka z wiatrakami troche...Moga sie do tych przegladow doczepic?

Ja mojego krossa zamawiałem przez sklep internetowy mudserwis. Wyglądało to tak, że sklep domagał się wysłania całego roweru, oni go potem zdemontowali i samą ramę wysłali do krossa (tak przynajmniej wynikało z rozmów z gosciem jak mowił, że otrzymali już ramę od krossa i zaraz go skręcą i wyślą). Co do przeglądów nikt nic nie mówił ani się nie czepiał. Rower serwisowałem w miejscowym sklepie, który nie sprzedaje krossów i nikt nie miał z tym problemu do mnie. A co do zwrotu gotówki to szczerze nie mam bladego pojęcia. Zapytaj się o to sklepu w którym go kupiłeś.

Napisano

W sprawie spawania to zapomnij w takim miejscu. To newralgiczy punkt na który działają spore siły zwłaszcza przy korbach z osiami zintegrowanymi.

Napisano

Skończyła się walka o klienta i wypozycjonowanie marki... zaczęła się bitwa o jak największy zysk. Nie pierwsza i nie ostatnia firma tak robi. :(

Napisano

 

Bodajże 3 :P

Tylko w tym roku...

 

1.Kupiłeś rower jako całość, więc wysyłasz jako całość.

2.To czy dostaniesz gotówkę musisz wyczytać w gwarancji ale szczerze wątpię. Zawsze najlepierw jest naprawa/wymiana, później kolejna a dopiero na końcu zwrot kasy.

3.Jak będą upierdliwi to się czepną tego braku pieczątki i odwalą reklamację dlatego imho lepiej skorzystać z ustawy a nie z gwarancji.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...