szynas222 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Witam w dniu wczorajszym pekla mi rama w miejscu widocznym na zdjeciu...Podczas jazfy nagle strzelilo i jest po sprawie....Rozumiem rower oddac do sklepu? W jaki sposob argumentowac roszczenia gwarancyjne do producenta? Rower uzywany w xc Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
mklos1 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 ttp://www.kross.pl/pl/serwis/gwarancja http://www.kross.pl/pl/serwis/formularz
szynas222 Napisano 14 Kwietnia 2013 Autor Napisano 14 Kwietnia 2013 Ale zareklamuja to ? Czy sie wykreca? Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
Shootee Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Rama ma gwarancję na pęknięcia, tak poza tym to te ramy krossa coś często ostatnio strzelają w różnych miejscach Powinni naprawić, jeśli ty też wywiązałeś się z przeglądów gwarancyjnych
tobo Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Rama ma gwarancję na pęknięcia, ale w karcie gwarancyjnej napisane jest że roszczenia gwarancyjne wyklucza dokonanie zmiany w specyfikacji roweru bez zgody producenta. W rowerze z tematu został zmieniony amortyzator - więc taka zmiana podciąga się - patrząc z punktu widzenia filozofii Krossa - pod ten punkt. Jak dla mnie wymiana widelca - tym bardziej że jest tego samego typu i skoku co oryginał - nie ma nic do pęknięcia ramy pod suportem. No ale producent to producent i wie lepiej....
cotynato Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 To teraz pytanie do zwolenników ram aluminiowych. Czy tą ramę można zespawać? Czy raczej jest to nieopłacalne?
MokryxD Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Zespawać zawsze można, tylko wtedy rama powinna ponownie przejść obróbkę termiczną. Proponuję jednak zacząć od gwarancji.
MokryxD Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Sądzę, że bardzo niewiele. To model na rok 2013 i autor pisał z znikomym przebiegu rzędu 200km.
cotynato Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Zespawać zawsze można, tylko wtedy rama powinna ponownie przejść obróbkę termiczną Czyli rozumiem, że należy: 1. Zespawać ramę 2. Przeprowadzić obróbkę termiczną całej ramy wkładając ją do pieca 3. Lakierowanie całej ramy Myślisz, że warto to robić? Może od razu lepiej kupić nową?
ElDiablo Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Najpierw zareklamuj, potem rozpatruj inne możliwości. Zgadzam się z Tobo Jak dla mnie wymiana widelca - tym bardziej że jest tego samego typu i skoku co oryginał - nie ma nic do pęknięcia ramy pod suportem Reklamacja powinna zostać uznana..... ot wsio w temacie...
michal127 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Kurde, idealnie strzeliło ci praktycznie w tym samym miejscu co w moim A8 Zgłoś to do sklepu gdzie kupiłeś rower, oni to zgłoszą do krossa i wyślą tam twoją ramę, powinni to bez problemu przyjąć skoro mi coś takiego przyjęli.
jaco96 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Kross teraz leci tylko na renomę. Kiedyś ramy krossa naprawdę były solidne.
szynas222 Napisano 14 Kwietnia 2013 Autor Napisano 14 Kwietnia 2013 Dobra,teraz pierwszy przeglad,nie mialem w,sklepie autoryzowantm krosa tylko innym...w tym roku chcialem zrobic drugi przeglad przed sezonem ale sami rozumiecie....to co sklep wysle sama rame czy rower? Moge domagac sie zwrotu gotowki za rame? Bo pewnie z nowa bedzie to samo ....To taka walka z wiatrakami troche... Moga sie do tych przegladow doczepic?Wole miec pewnosc zeby mi cos nie wykonpinowali...kolego z krossa a6 tobie wymienili? Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
lukaspecrh92 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Już straciłem rachubę, króra to pęknięta rama Krossa przedstawiona tylko na tym forum. Widać ewidentnie, że nie są to rowery mtb.
mac1ej Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Nieciekawie to wygląda. Jak patrzę na te popękane ramy, to aż obawiam się o swoją.
michal127 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 to co sklep wysle sama rame czy rower? Moge domagac sie zwrotu gotowki za rame? Bo pewnie z nowa bedzie to samo ....To taka walka z wiatrakami troche...Moga sie do tych przegladow doczepic? Ja mojego krossa zamawiałem przez sklep internetowy mudserwis. Wyglądało to tak, że sklep domagał się wysłania całego roweru, oni go potem zdemontowali i samą ramę wysłali do krossa (tak przynajmniej wynikało z rozmów z gosciem jak mowił, że otrzymali już ramę od krossa i zaraz go skręcą i wyślą). Co do przeglądów nikt nic nie mówił ani się nie czepiał. Rower serwisowałem w miejscowym sklepie, który nie sprzedaje krossów i nikt nie miał z tym problemu do mnie. A co do zwrotu gotówki to szczerze nie mam bladego pojęcia. Zapytaj się o to sklepu w którym go kupiłeś.
beskid Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 W sprawie spawania to zapomnij w takim miejscu. To newralgiczy punkt na który działają spore siły zwłaszcza przy korbach z osiami zintegrowanymi.
radeks23 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Już straciłem rachubę, króra to pęknięta rama Krossa przedstawiona tylko na tym forum. Widać ewidentnie, że nie są to rowery mtb. Bodajże 3
ronina Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Mój dobry kolega przeszedł już w/s gwarancji ścieżkę zdrowia z Krossem http://www.forumrowerowe.org/topic/130046-rama-p%C4%99kni%C4%99ta-rama-kross-level-a8-2011/ i jest średnio zadowolony.NIC moim zdaniem już w TEJ firmie nie kupi.
szynas222 Napisano 14 Kwietnia 2013 Autor Napisano 14 Kwietnia 2013 Ja tez,raczej nic...no zeby rama pekala w takim miejscu.... Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
kadargo Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Skończyła się walka o klienta i wypozycjonowanie marki... zaczęła się bitwa o jak największy zysk. Nie pierwsza i nie ostatnia firma tak robi.
Schwefel Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Bodajże 3 Tylko w tym roku... 1.Kupiłeś rower jako całość, więc wysyłasz jako całość. 2.To czy dostaniesz gotówkę musisz wyczytać w gwarancji ale szczerze wątpię. Zawsze najlepierw jest naprawa/wymiana, później kolejna a dopiero na końcu zwrot kasy. 3.Jak będą upierdliwi to się czepną tego braku pieczątki i odwalą reklamację dlatego imho lepiej skorzystać z ustawy a nie z gwarancji.
szynas222 Napisano 15 Kwietnia 2013 Autor Napisano 15 Kwietnia 2013 Ale ja mam jeden przeglad i pieczatke ale w sklepie nieautoryzowanym krosa Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.