Skocz do zawartości

[amortyzator] SR XCR LO 100 mm - za krótka rura sterowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym kupić SR XCR LO 100 mm lecz jego rura sterowa jest za krótka do mojej ramy .

Rura sterowa ma 17cm a moja rama z mostkiem 22cm . Czy jest jakaś opcja przedłużenia rury sterowej tanim kosztem ? Jeśli umieściłem za mało informacji to mówcie bo nie znam się na tym zbytnio .

Ten przedłużacz jest idealny ale nie mam tyle kasy aby kupić . A co myślicie gdy bym ładnie odciął końcówkę rury sterowej ze starego amorka i przyspawał do nowego ? Oddał bym to jakiegoś specjalisty spawacza więc było by to dobrze pospawane , potem można było by oszlifować aby ładnie wchodziło w ramę . Co o tym myślicie ?

Fakt ale nie rozumiem po co i gdzie ta tulejka jak można bezpośrednio przyspawać rura do rury . Być może mam za małą wyobraźnię i nie ogarniam tego ;)

Bo w miejscu spawania trzeba wzmocnić (mniejsza rurka w środek), jak zespawasz do czoła to jest spora szansa że spaw w tym miejscu puści.

Kupno przedłużacza w tym przypadku jest o tyle nieopłacalne że pewnie sumując koszty miał byś nowy amortyzator bez kombinowania z rurą.

Jak nie masz gdzie i jak go pospawać to sobie odpuść, to jest tak tani amor że wszelkie kombinacje są nieopłacalne.

Dobra ! ;)

Myślę że spawanie tego wszystkie jest ryzykowne i lepiej nie igrać z życiem bo gdzieś wjedziemy w większą dziurę przez przypadek , spaw puści i będzie nic nie wyszło blada..

Najlepszym rozwiązaniem jest adapter pokazany przez Pana Puklusa i tego powinniśmy się trzymać.

Fajnie że taki temacik powstał , pewnie pomoże nie którym na przyszłość .

Pozdrawiam.

Takich tematów jest parę. Ja takiego adaptera nie używałem ale właśnie w tych tematach piszą że to wcale nie takie pewne rozwiązanie, podobno łapie to luzy. To opinia wyczytana nie używałem tego cuda.

Powiem tak: używany XCR + koszt zakupu adaptera = nowy pewny XCR, nie mówiąc już o tym że można kupić używkę za grosze z pasującą rurą.

Zarchiwizowany