CarbonSchwarz Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 Witam Chciałbym kupić SR XCR LO 100 mm lecz jego rura sterowa jest za krótka do mojej ramy . Rura sterowa ma 17cm a moja rama z mostkiem 22cm . Czy jest jakaś opcja przedłużenia rury sterowej tanim kosztem ? Jeśli umieściłem za mało informacji to mówcie bo nie znam się na tym zbytnio . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 uciąć rurę sterową z innego widelca , dorobić tuleje do tych rurek a potem spawanie , kolega ma tak wykonane i zero problemów a koszt zerowy jeśli masz materiał i trochę fachu w ręku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 13 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 jakie spawanie, są przedłużacze, zakup takie cuś i po kłopocie, tylko waga wzrośnie. Będziesz musiał także wyrzucić gwiazdkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CarbonSchwarz Napisano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 Ten przedłużacz jest idealny ale nie mam tyle kasy aby kupić . A co myślicie gdy bym ładnie odciął końcówkę rury sterowej ze starego amorka i przyspawał do nowego ? Oddał bym to jakiegoś specjalisty spawacza więc było by to dobrze pospawane , potem można było by oszlifować aby ładnie wchodziło w ramę . Co o tym myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMtown Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 uciąć rurę sterową z innego widelca ,dorobić tuleje do tych rurek a potem spawanie , kolega ma tak wykonane i zero problemów a koszt zerowy jeśli masz materiał i trochę fachu w ręku Tu masz przykład ,że już tak ktoś zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...