beskid Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Witam. Interesuje mnie opinia o tej oponce. Jeśli miała by być użytkowana to tylko w terenie i w górach. Bardzo ciężki teren z lekką domieszką szosy i szutru. Pytanie bierze się z chęci wymiany RK na i tu właśnie rozchodzi się albo wyżej wymieniona http://www.bikestacja.pl/pl/opona-continental-vapor-26x2-1-drutowa.html albo X King 2.2 drut. Z góry zaznaczam, że interesują mnie tylko te dwie oraz opinia z jazdy w wyżej wymienionych warunkach na tych Vaporach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 12 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 W cięższym terenie sprawują się lepiej niż NobbyNic ( szczególnie w błocie i na podmokłych terenach). Jednakże wersja 2.1 jest IMO zbyt wąska na cięższe zastosowania ( szczególnie kamieniste trasy). Wersja UST ,którą mam generuje na twardych, gładkich trasach ( i na asfalcie rzecz jasna) masakryczne opory toczenia. Generalnie na trudne tereny Vapor jak najbardziej, ale szerszy ( 2.4). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 Dzięki za odpowiedz ale z tym rozmiarem to mnie raczej nie przekonasz. Nie mam talentu do przebijania opon a jak bym Ci powiedział na czym kiedyś śmigałem po górach to byś mnie pewnie zabił śmichem. Dość powiedzieć, że na tych podobno „szmaciakach” jakimi są RK 2.0 zrobiłem wiele tys kkm w naprawdę trudnym terenie z tylko jednym kapciem. To nie jest problem ale właśnie te zasugerowane duże opory toczenia. Czy będzie aż tak beznadziejnie w porównaniu z X Kingami bo, że będzie gorzej od RK to jest pewnik. Z drugiej strony ograniczam jazdę po szosie właśnie na rzecz terenu więc może dadzą przyjemność z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.