Mychu Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Cześć nie wiecie czy amortyzatory Rock Shox są objęte gwarancją międzynarodową (europejską) tzn. czy amortyzator, który został kupiony w Niemczech w sklepie rowerowym i posiadający dowód zakupu mogę ewentualnie naprawiać w Polsce w ramach gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
det0maso Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Jeśli ma gwarancję międzynarodową to serwis Rock Shox'a w PL powinien ją honorować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Centek Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Napisz lub zadzwoń do Harfa Harryson - oficjalna dystrybucja i serwis gwarancyjny na Polskę - ewentualnie do innego serwisu autoryzowanego w Twojej okolicy (listę serwisów znajdziesz na stronie Harfy). Gdzieś czytałem, że w ramach gwarancji serwisują tylko, to co oficjalnie przeszło przez ich dystrybucję (na czym zarobili) ale nie wiem na ile to prawdziwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mychu Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Napisz lub zadzwoń do Harfa Harryson - oficjalna dystrybucja i serwis gwarancyjny na Polskę - ewentualnie do innego serwisu autoryzowanego w Twojej okolicy (listę serwisów znajdziesz na stronie Harfy). Gdzieś czytałem, że w ramach gwarancji serwisują tylko, to co oficjalnie przeszło przez ich dystrybucję (na czym zarobili) ale nie wiem na ile to prawdziwe. Napisałem i właśnie dostałem odpowiedź z serwisu Harfy: "Witam, niestety nie. Sprzęt musi zostać reklamowany u sprzedawcy towaru." No to mamy swobodny przepływ towaru w UE w ujęciu polskim...śmiech na sali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Swobodny przepływ masz zachowany ale są też inne prawa ekonomii, które mówią, że jak wpuszczą tani towar z zachodu to sami g zarobią a jeszcze na tym stracą bo zapłacą za naprawy gwarancyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mychu Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Może i racja ale chciałoby się żeby jak nie ma granic, to nie ma ich wszędzie...ehhh. Zastanawiam się czy warto skusić się na Rebę 2011 za 1100 zł już z przesyłką. Jest na nią rok gwarancji tyle ze muszę wtedy wysyłac sprzet do Niemiec. koszt wysyłki kurierem to jakieś 60 zł więc nie majątek. Ew. naprawiac we wlasnym zakresie http://www.ebay.pl/itm/181117586087?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_2554wt_1156 inna opcja to kupić na rynku wtórnym w Polsce Rebe SL 2009 w bardzo dobrym stanie z odbiorem osobistym (zero rys i mały przebieg wg sprzedawcy) i po serwisie za 750 zł. Pomożecie podjąć wybór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Kup nowy amor i naucz się sam serwisowania to prostsze niż myślisz i zawsze ktoś ci pomoże jeżeli będą niedomówienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 A jeszcze lepiej kup nowszą Rebę z SoloAir które będzie łatwiejsze w ustawieniu i serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Posiadam Recona Silvera 29" z solo airem i jestem bardzo zadowolony z jego pracy a i serwis będzie prosty do zrobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.