Skocz do zawartości

[koło hamulce tarczowe] zmiana koła pod tarcze


d8wid

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Przebrnąłem przez sporo tematów i tylko się utwierdziłem w decyzji - zmieniam w najbliższej przyszłości amortyzator na Epicona, ale po kolei - najpierw hamulce i koło/piaste

 

I tutaj muszę was zapytać o poradę/doświadczenia.

Hamulce na 100% M596 i na razie tylko przód. W mudserwis są poniżej 200zl z przesyłką.

Tylko co zrobić z kołem. Chętnie bym się pozbył tych ciężkich oryginałów ale kusi też żeby zaoszczędzić i wymienić samą piastę. Ciągle się waham 6 śrub czy centerlock

M525 http://allegro.pl/pi...3152619330.html czy

M535 http://allegro.pl/wy...3139319831.html

 

Jak jest później z wyborem tarcz. Ogólnie nie planuje jakiś wariacji bo wystarczy mi raczej 160mm do jazdy po lasach, zjazdy są fajne i długie ale to nie góry. Co do wyboru konkretnej tarczy się nie zastanawiam bardzo bo wybór shimano jest spory.

 

Tylko czytałem że szprychy mogą nie pasować... Jak to jest kupuje się szprychy specjalnie pod piastę, czy jakoś się przerabia te istniejące żeby pasowały.

 

Prawdę mówiąc bardziej skłaniam się do opcji wymiany koła które w a2 do najlepszych nie należy.

Myślałem że na koło mógłbym przeznaczyć +-150zł i wtedy zmienić bez przeplatania na jakieś może nawet używane a swoje stare sprzedać - coś zawsze się zwróci a i trochę wagi zrzucę.

 

Myślałem o mt15 na przód

znalazłem też np

http://www.synkros.pl/product-pol-3972-Zestaw-kol-26-Deore-MAVIC-XM117-DISC.html

 

 

 

Czyli podsumowując

> 6śrub czy centerlock

> całe koło czy piasta (ew. sugerowane konfiguracje/ propozycje kół mile widziane)

Napisano

Skoro nic innego nikt nie zasugerował to kupiłem jak planowałem

Koła mt15 - komplet - tył sprzedam

hamulec m596 - przód

tarcza slx rt64

 

Teraz czekam na kuriera :)

 

Edytowałbym pierwszy post ale nie ma takiej opcji :/

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...