LandsbeRg Napisano 9 Kwietnia 2013 Napisano 9 Kwietnia 2013 Posiadam Scotta Voltage YZ30, przejeździłem 2 sezony. Bardzo dobrze się jeździ po lesie/piasku - z asfaltem to już gorzej a nawet źle. Czy jest sens wymiany na większe/węższe koło do 400 zł ? Obecnie mam 26" Obręcze : Araya GP-710 32H Piasta przód : Scott DC-19FQR disc Piasta tył : Scott DC-31RQR disc Szprychy : HAT 14 G Pełna specyfikacja jeżeli kogoś interesuje : http://mountain-bikes.findthebest.com/l/260/2011-Scott-Voltage-YZ-30
Eper Napisano 9 Kwietnia 2013 Napisano 9 Kwietnia 2013 Kup opony szosowe, albo semi-slicki jeśli nie zamierzasz rezygnować z parku/lasku. Powinno pomóc
LandsbeRg Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Napisano 9 Kwietnia 2013 Kup opony szosowe, albo semi-slicki jeśli nie zamierzasz rezygnować z parku/lasku. Powinno pomóc Może ktoś coś ładnego zaproponuje ? Firma albo model Nie znam się faktycznie zmierzał bym się ku semi-slickach poniważ mam baaaaaaardzo dużo lasu do jeżdżenia u siebie
seraph Napisano 9 Kwietnia 2013 Napisano 9 Kwietnia 2013 Szukaj więc czegoś o zredukowanym środkowym bieżniku np Kenda Khan, Kenda Kobra lub Kwick im węższe tym bardziej na asfalt, bo można mocniej napompować. Shwalbe CX Comp/Hurricane/Sammy Slick coś w ten deseń
P62 Napisano 9 Kwietnia 2013 Napisano 9 Kwietnia 2013 Po pierwsze w Twoim przypadku zmiana koła na większe nie taka prosta, ewentualnie możesz próbować 27,5 cala ale najpierw musisz przymierzyć. Lepszym rozwiązaniem jest kupno innej opony ale nie napisałeś jakie masz teraz. Dobre oponki dla Ciebie to Geax Mezcal 1.9 cala drutowe. Waga do zniesienia i na asfalcie są naprawdę szybkie. http://www.roweromania.pl/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3925&category_id=325
LandsbeRg Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Napisano 9 Kwietnia 2013 Aktualnie mam seryjne Kendy - Kenda K905 Dirt tire - wymieniałem na takie same "bo tanio" i były w oryginalnym zestawie. Dzięki za odpowiedzi - bardzo przydatne