vszywiec Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 witam czy jakaś klamka z wyzszych modeli np. m596, slx, lub Xt będzie współgrać z zaciskiem br 446? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vszywiec Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 brak edycji dla tego post pod postem, ale do rzeczy. Aktualnie mam hydrauliki br 446 planuje zamienic na cos lepszego m596, slx badź xt pytanko czy do zacisków br446 podejdzie jakaś klamka z powyższych hamulców, czy niestety nie,docelowo planuje zakupić cały zestaw hamulców klamka + zacisk,( przód i tył) ale na chwile obecna nie wiem czy lepiej kupic przykładowo cały zestwa tylko na przód, a później dokupic zestaw na tył, czy moge kupić same klamki a poźniej dokupic zaciski. drugie rozwiązananie ma na celu zachowanie jedności i estetyki kokpitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piszaman Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Nie, nie podejdzie, bo jest inne ciśnienie i inny przewód. W swoich masz BH59, a w wyżej wymienionych BH90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vszywiec Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Wychodzi na to, ze trzeba kupić cały zestaw najpierw na przód a później na tył. jeszcze niech tylko ktoś mi objaśni o co chodzi z tym servo vave Wysłano z GT-I9001 z użyciem Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 10 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Przewód BH90 jest sztywniejszy, przez co klamka jest twardsza, nie wpływa na kompatybilność. Klamki z nowych serii pompują inną ilość oleju, i przez to nie będą dobrze działały w zaciskiem 446. No i kupowanie klamek, potem reszty byłoby zupełnie nieopłacalne ekonomicznie. Nowy komplet BH596 kupi już za 180pln. Kupując osobno; zacisk ok. 75pln, przewód 65pln, klamka ok. 75, płyn 15pln, co daje 230 pln, czyli 50pln więcej niż za komplet. Na 2 hamulcach przepłacasz 100pln. także kup teraz jednego hebla jak nie masz na 2 od razu, potem dokup drugi. Servo Wave polega na takim prowadzeniu dźwigni klamki, że w początkowym stadium nacisku mamy mała siłę, ale duży ruch, dzięki czemu klocki bardzo szybko dotykają do tarczy. Gdy już to zrobią zmienia się charakterystyka na mały ruch, ale dużą siłę, co oczywiście zwiększa ogólna siłę hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vszywiec Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 A co powiecie na mix klamka xtr a zacisk slx, wyczytałem na forum ze taki miks działa, czy lepiej cały zestawik slx zakupić? Wysłano z GT-I9001 z użyciem Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piszaman Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Klamki race czy trail? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vszywiec Napisano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Z tego co wyczytałem to klamki trial nie mają servo wave, ale chciałbym jeszcze fizycznie pomacac i takie i takie hamulce.Tylko czy zauważę różnice? Wysłano z GT-I9001 z użyciem Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 ja mam klamki xtr race (czyli bez serwa) połączone z zaciskami SLX. Działa to....normalnie, jak zwykłe pełne XTR Race. Jedynie waga o 15g wyższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.