Mount888 Napisano 4 Kwietnia 2013 Napisano 4 Kwietnia 2013 Witam, Postanowiłem złożyć koła i zastanawiam się nad tym jakie obręcze wybrać. Szukam obręczy do 500g, Oczywiście zależy mi na najlepszym stosunku wytrzymałości do wagi. Moja waga 80-82 kg, rower full-amo 150mm przód 150 tył. Styl jazdy raczej nie ekstremalny, powiedzmy dynamiczny. Zależy mi na wadze ponieważ chce aby rower był wielofunkcyjny i żebym nie wyzionął ducha na podjazdach . Zastanawiam się nad DT Swiss EX500 i M480 ewentulanie nad czymś co mi zaproponujecie Nie chce wydawać na obręcze więcej niż 110 zł sztuka. EX500 kosztuje 106zł, M480 77zł Czekam na propozycje Pozdrawiam! PS: napiszę odrazu jakie piasty / szprychy / nyple, żebyście mnie wrazie czego ostrzegli przed zakupem Piasty: przód NS Rotary 20, tył NS Rotary Cassette (175 + 250 zł), Szprychy: Sapim D-Light 3zł sztuka (bikestacja) moze wiecie gdzie jest taniej??? Nyple: Sapim Polyax Alu. Niestety ale EX5.1D im sie skonczyły wiec rozważam teraz EX500 (podobno to samo) a max cena obreczy to 110zł, Pozdrawiam
grzesiowu Napisano 5 Kwietnia 2013 Napisano 5 Kwietnia 2013 gdzie można ex500 kupić za 110? w bst 199
Mount888 Napisano 6 Kwietnia 2013 Autor Napisano 6 Kwietnia 2013 Rozumiem że nie ma się nad czym zastanawiać . Zamówiłem już EX500. Co do pozostałych części widze ze też nie ma uwag więc je kupie. Wygląda na to że temat do zamknięcia . EDIT: Jeśli ktoś chce skorzystać z oferty wyprzedażowej dt4you.com a nie zostało już zbyt wiele sztuk. To niech się nie zastanawia zbyt długo bo EX5.1D było pare sztuk w cenie 83zł i zniknęły z dnia na dzień. A model bliźniak EX500 jest o ponad 20zł za sztuke droższy. Pozdrawiam!
grzesiowu Napisano 6 Kwietnia 2013 Napisano 6 Kwietnia 2013 Rozumiem że nie ma się nad czym zastanawiać . Zamówiłem już EX500. Co do pozostałych części widze ze też nie ma uwag więc je kupie. Pozdrawiam! rafki zawsze takie chciałem mieć ... piasty i szprychy pewnie inne bym wziął
Mount888 Napisano 6 Kwietnia 2013 Autor Napisano 6 Kwietnia 2013 A jakie szprychy? Mój maks to 3 zł sztuka. Zależy mi na wadze, 1,5 mm DT Revolution raczej nie powinny byc zbyt mocno obciązane a z kolei 1,8mm DT Competition waża już więcej. D-Light to chyba złoty środek? Piasty już wybrałem, pasuje mi ich kolor, ważą nie najgorzej, tył jest zakręcany na bolty i cena całkiem przyzwoita, Jak radzicie z tymi szprychami? Nie chciałbym żeby koła mi pływały, dadzą rade te sapim czy raczej Competition?? A moze jeszcze cos innego?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.