wheelie Napisano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 Witam wszystkich, to mój pierwszy raz Proszę Was o poradę dotyczącą napędu. Zakupiłem niedawno ramę od kogoś, kto chciał ale nie mógł złożyć roweru. Rama Author Traction (model z 2004 roku) + korba Truvativ Firex. Chcę złożyć rower do XC, 3/4 jazdy w lesie, po ścieżkach, górkach. Zależy mi na sprzęcie dobrym, który nie będzie łapał luzów po 1000km. Zdaję sobię sprawę, że rama i korba są przeciętne. Zastanawiam się czy warto kupić do tej ramy i korby przerzutek sram (tył x-7), kasety srama 970tki; co do przedniej przerzutki, piasty, łancucha nie mam pomysłu. Czy może lepiej nie szaleć i kupić tańsze shimano? Co proponujecie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 Ja proponuje tak albo kup XT albo tego X-7 jak cie stac. Teraz sa w dosc niskich cenach. Sadzac po tym ze moje tylne alivio po 4 k km nie nadaje sie do uzytku to jednak szedlbym w strone srama, zalezy na ile kwota za ktora chcesz kupic srama przekracza ta za ktora mozesz miec shimano i na ile jest to dla ciebie kwota do przeskoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 Zastanawiam się czy warto kupić do tej ramy i korby przerzutek sram (tył x-7), kasety srama 970tki; co do przedniej przerzutki, piasty, łancucha nie mam pomysłu. Ja bym jednak zainwestował w X-9 i do tego kaseta 950 bo bardzo dużo ludzi ją chwali, że dużo km wytrzymuje i jest lekka, łańcuch też 950 albo 971, przednia przerzutka SH XT, piasty LX/XT. Czy może lepiej nie szaleć i kupić tańsze shimano? Ja dużo jeździsz to lepiej zainwestować w coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 Schwefel jaki widzisz sens inwestowania w x-9? Bo ja chcetnie widzac niedawno cene 140zł za x-7 zemienilbym swoja x-9 na taką bo za x-9 dalem az 220zł. Konstrukcja jest ta sama tylko ze x-9 ma jedno kółko na łozysko w gorym kółku maszynowe i odrobine rozni sie waga. Jak dla mnie to kółka mogą być nawet na tulejkach... w moim alivio z 1995 kółko na tulejce kreci sie lepiej niz kółka z x-9 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IBNZ Napisano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 To ja zamieszam i powiem tak: koledze składałem rower ostatnio i naprawde fajnie wyszło, jeździ to to bajecznie: przód LX, tyl x-7, kaseta sram 850, łańcuch pc 48. Nie wiem po co 9 biegów, 8 wyjdzie taniej a i tak roznicy zbytniej w działaniu nie widze (tak, jeździłem na 9 biegowych napedach). A reszte pieniedzy bym przeznaczył na dobre koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wheelie Napisano 27 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 Dzięki. Droga ta x-7mka, ale zobaczymy co potrafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stary Napisano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 w moim alivio z 1995 kółko na tulejce kreci sie lepiej niz kółka z x-9 . Aż takie luzy już mają? Hahahah Ja teraz przesiadłem się z srama 5.0 na X-9 ... czy widać różnicę? Hmm... gdy wymienie manetki (5.0) na lepsze dam znać ... ale jak na razie jest całkiem całkiem Ale czy X-9 była warta swojej kasy? ... Hmm ... 3 tygodnie prawie mało co jadłem ... schudłem 4kg (a dobrze bo waże w ***) ... ale chyba lepiej wybrać X-7 ... no chyba, że nie jjesz od półtora roku, to możesz kupić X-0 carbon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cub_S Napisano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 Długo myslełem czy x.7 czy x.9 :029: .... hmmmm długo burza mózgów i padło na x.9 i nie żałuje. Mysle że x.7 działaniem się dużo nie różnie ale za to x.9 to kilka gram do przodu Nie żałuje tymbardziej że dąłem za nią 190 [nową ofc] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stary Napisano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 Ja tam się też długo zastanawiałem, ale stwierdziłem, że dorzuce te 50zł na X-9 W sumie płacisz za bajery - trochę lżejsza no i nie masz tuleji ślizgowych. Pogadamy po 2000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mischa Napisano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 oczywiscie na przód kup downswinga, bo top swing to lubi luz złapać..hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.