Szeex Napisano 2 Kwietnia 2013 Napisano 2 Kwietnia 2013 Witam wszystkich mam na imię Dawid mam 20 lat i pochodzę z Częstochowy, ostatnimi czasy chciałbym bardzo sobie kupić jakiś rowerek używany do 1000zł, wpadłem na oferte oto tej maszyny Na tym rowerze chcę przeważnie sobie spokojnie pojeździć po okolicy nie chcę go jakoś nadmiernie używać do skakania na chopkach i tego typu rzeczach ale też tego nie wykluczam. Uploaded with ImageShack.us właściciel przesłał mi również opis części : rama octane one void 3.0 full cromo korba dartmoor chucka pedały dartmoor jelly suport dartmoor wymieniany pod koniec sezonu mostek ns quark obręcze sunrims rhyno lite piasta przód dartmoor coś tam drive stery octane one warp 3 zintegrowane kierownica agang sprocket dartmoor zulu piasta tył chosen 9t driver maszyny Cena 900zł Ja niestety jestem kompletnie zielony w tych sprawach więc proszę was o pomoc, z góry dziękuje i pozdrawiam.
MsRIFU Napisano 2 Kwietnia 2013 Napisano 2 Kwietnia 2013 Ten rower jest z założenia do skakania i ogólnie pojętej jazdy extremalnej więc jeżeli masz zamiar oprócz tego spokojnie jezdzic po okolicy to raczej bym ci odradził, nie będzie to zbyt wygodne bo jak mówiłem, tutaj geometria i ogół jest przystsowany do skakania. Poszukaj coś bardziej uniwersalnego
Michauuu Napisano 2 Kwietnia 2013 Napisano 2 Kwietnia 2013 Ten rower jest właściwie tylko do skate parku. Przejechać na tym 10km i więcej to po prostu katorga
Szeex Napisano 2 Kwietnia 2013 Autor Napisano 2 Kwietnia 2013 Okej dobra dzieki panowie za odpowiedzi a chciałbym sie jeszcze dowiedziec czy opłaca się za ten rower dac 900zł i czy te części sa w miare ok.