Starek Napisano 30 Marca 2013 Napisano 30 Marca 2013 Witam, potrzebuje sprzętu do jazdy rekreacyjnej po mieście, ew. czasem las(ścieżki). 187 cm 76kg Raczej rozglądam się za używanymi rowerami na allegro, aczkolwiek jestem zielony i boję się wtopy Moja propozycja to ROWER STEVENS GALANT LITE (3128314119) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Dzięki za wszelką pomoc !
refiko Napisano 30 Marca 2013 Napisano 30 Marca 2013 Rower do którego podałeś link w pełni Cię zadowoli. Używany, wizualnie jak nowy. Osprzęt dla amatora przejażdżek jak najbardziej OK. Rozmiar również w porządku.
Starek Napisano 30 Marca 2013 Autor Napisano 30 Marca 2013 cholera nie zauważyłem , że brakuje mu amortyzatora na którym mi zależy.
refiko Napisano 30 Marca 2013 Napisano 30 Marca 2013 W rowerach tego typu amortyzator (mowa o montowanych seryjnie) to i tak imitacje amortyzatorów. Będzie ciążył, a pożytku z niego nie będzie. Mówię/ piszę to z doświadczenia,
mklos1 Napisano 31 Marca 2013 Napisano 31 Marca 2013 Imitacja imitacją, ale jednak trochę działa... Miałem kiedyś treking ze sztywnym przodem. Miałem częste problemy z przednim kołem (centrowanie). Obecnie po 6500 tyś koło nie było centrowane od nowości i jest wciąż proste. W mieście trzeba czasami uważać, bo przejazdy rowerowe często nie są zbyt dobrze zniwelowane.
cienkun Napisano 31 Marca 2013 Napisano 31 Marca 2013 mklos, to miałeś po prostu marne koło Amortyzator w mieście nie jest konieczny. Chociaż na bruku się go docenia... Natomiast nie kupiłbym do codziennej eksploatacji roweru z alu ramą i jeszcze alu sztywnym widelcem... Sztywniaki są fajne, ale stalowe...
Starek Napisano 31 Marca 2013 Autor Napisano 31 Marca 2013 Co sądzicie o tych http://allegro.pl/okazja-diamant-deore-xt-amor-pradnica-50cm-i3122857195.html http://allegro.pl/rower-trekkingowy-ktm-teramo-28-deore-xt-i3115279604.html (naprawdę upieram sie na ten amortyzator:P)
mklos1 Napisano 31 Marca 2013 Napisano 31 Marca 2013 Mam wrażenie, że napęd w KTM jest mniej zużyty, aczkolwiek wydaje mi się, że przerzutka nosi ślady otarć (albo jest brudna). Osobiście do roweru miejskiego nie pakowałbym się w osprzęt lepszy niż grupa Deore. Zwykle jeździ się na 2-3 przełożeniach. Kaseta zużyje się stosunkowo szybko. Napęd XT jest dość drogi, a nie wykorzystasz jego możliwości. Moja konfiguracja trekingowa: - kaseta: HG-30 - przerzutka tył: Deore - przerzutka przód: Altus (down swing, wolałbym top swing) - manetki ST-EF 60 (mogłyby być lepsze) Jestem ciężki, więc mile widziane byłyby tarcze... Ale takich konfiguracji nie robią, musiałbym zbudować sobie treking sam...
refiko Napisano 31 Marca 2013 Napisano 31 Marca 2013 Jeden i drugi stanowczo za mały, także dalsze dywagacje na ich temat są zbędne! Celuj co najmniej 55 cm. Mierzę dokładnie tyle samo co ty i śmigam na 56 cm. Gdyby było 58 cm nie miałbym nic przeciwko (tylko ja jeżdżę na sztywniaku). Z amortyzatorem możesz celować w ramę 55 cm - 56 cm, nie więcej (zakładając, że mamy taką samą nogę, około 90cm)
Starek Napisano 1 Kwietnia 2013 Autor Napisano 1 Kwietnia 2013 Jak myślicie która opcja będzie lepszym rozwiązaniem, sporo naczytałem się pozytywnych opinni na temat Lazaro(jako roweru dla amatorów takich jak ja) http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-na-alivio-i3136186603.html czy może to http://allegro.pl/cube-travel-alu-52cm-full-deore-gts-bialy-i3130691069.html (za mała rama może być dla mnie 187cm-wtedy problem rozwiązany)
kaeres Napisano 3 Kwietnia 2013 Napisano 3 Kwietnia 2013 Do integrala dolicz jeszcze z 300zł na podstawowe akcesoria. Wiadomo, ten CUBE nieporównywalnie lepszy ale coś za coś - może się zacząć sypać jak domek z kart. Albo nówka albo używka.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.