BORYS1916 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Siema mam problem mam rower używany i przedni hamulec (nie tarczowy) nie odbija mi a dokładniej rączka na kierowniku. Podejżewam że pękł mi tam mały drucik zagięty w krztałt koła ale nie wiem czy to może być to sorki że może tak nie jasno ale nie znam się na tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 28 Marca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Borys skocz po słownik bo ja nie mogę tego czytać. Następnym razem poleci to do kosza. Na twój problem jest jedno rozwiązanie wymienić linke i pancerz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BORYS1916 Napisano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 to nie jest wina linki ani pancerza bo są nowe a hamulec się popsuł gdy hamowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiz1 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 To że nowe, nie znaczy, że dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BORYS1916 Napisano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Są nowe i dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek1994 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Masz v-ki tak? Pisząc "drucik zagięty w kształcie koła" masz pewnie na myśli końcówkę linki Może po prostu Ci linka pękła i tyle. Jeśli klamka chodzi bardzo luźno, nie stawia żadnych oporów to zmień linkę, naciągnij i będzie okej. Ja to tak zrozumiałem, z tego co napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BORYS1916 Napisano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 nie to nie jest końcówka Linki te kółeczko jest zamocowane w dźwigni hamulca śrubką . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...