Maciek226 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 witam mam SR suntour raidon coil mam z nim problem ponieważ blokada z manetki niedziała a przy mocniejszym ugięciu słychać odgłos tarcia co może być uszkodzone ? jaka może być cena naprawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz111 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 może spróbuj naciągnąć linkę od manetki. Radziłbym ci go rozebrać i przejrzeć go od środka, blokadę obejrzeć itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Nic nie oddawaj do naprawy, tylko ściągnij pokrywę z blokady na goleni i napnij linkę, Albo obróć trochę tą małą zębatkę znajdującą się wewnątrz blokady, tak, żeby do zablokowania amora było wymagane mniejsze pociągnięcie linki= mniejszy obrót zębatki. Jak pokombinujesz tam różnych ustawień to załapiesz o co w tym wszystkim chodzi. Możesz spróbować jeszcze psiknąć WD40 do środka manetki, mi raz pomogło, ale jeśli w ogóle się nie blokuje to ja bym raczej od razu zrobił tym 1 sposobem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek226 Napisano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 2i regulaminu próbowałem tego jak się uginał tak się ugina ..... może spręzynka od tej zębatki się wyczepiła jutro rozkręce i zobacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek226 Napisano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 wie ktoś może jak go rozebrać i wyczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz111 Napisano 29 Marca 2013 Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 1. Wyjmujesz pokrętło od regulacji tłumienia 2. Wykręcasz trochę śrubę, która jest pod pokrętłem imbusem 3. Po drugiej stronie też lekko wykręcasz. 4. wbijasz trochę gumowym młotkiem lub podkładasz drewno pod młotek i wybijasz lekko, wtedy golenie dolne powinny trochę odejść od lag. 5. Wyjmujesz golenie dolne. 6. Odkręcasz pokrętło od regulacji naprężenia wstępnego sprężyny i wyjmujesz sprężynę. Jak coś pomieszałem to mnie poprawcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.