Velo Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Pytanie od początkującego szosowca... Jak to jest z geometrią ramy - znacie jakieś modele słynące z rekreacyjnej (nie tak bardzo nachylonej) ramy? Chciałbym coś takiego kupić dla siebie, może więc macie jakieś sugestie. Sent from my iPad using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rufus414 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Dobrze by było jakbyś powiedział jaki masz wzrost ja osobiście szukam sobie teraz ramki z hakami torowymi takiej do chillowej jazdy po wawie do ostrego o nowoczesnej stylistyce bo mam już starą szosę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velo Napisano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Mam 189 cm Sent from my iPad using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Wiekszosc producentow, szczegolnie tych duzych, ma w swojej ofercie ramy o mniej sportowej geometrii. Glownie trick polega na podniesieniu przodu. Przy Twoim wzroscie normalne ramy beda w granicach 580mm dlugosci gornej rury i glowce ok 200mm. Wyzsza glowka, przy takiej ramie bedzie wygladac juz troche dziwnie. Mozesz sie bardziej wyprostowac poprzez krotszy mostek, mniejszy zasieg kiery, kompaktowa, plytka kiere, podniesienie mostka poprzez podkladki, jak rowniez sam kat mostka (dodatni). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velo Napisano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Wielkie dzięki za radę Sent from my iPad using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garp Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 U Meridy takie bardziej rekreacyjne szosówki to modele Speeder, najniższy T1 można po sezonie kupić za jakieś 1700 zł. Ogólnie taki typ roweru to "fitness". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twojastara Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 podniesienie przodu - poprzez dluzszy widelec i wyzsza glowke, ale takze przedluzenie tylnych widelek, zwiekszenie bazy kol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Widelce w rowerach szosowych maja standardowa dlugosc. Tu sie nic nie zmienia. Baza kol nie ma wyplywu na pozycje na rowerze. Mozesz zachowac ta sama baze, zmieniajac znacznie dlugosc gornej rury, czy tez glowki ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twojastara Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 nie chce mi sie wdawac w dysputy, ale wejdz kolego Chris glebiej, to co piszesz dotyczy dosc hc szosowek, a nie hybrydo-szosowek, czy innych "komfortowych" pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.