zondrin Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Witam, Wczoraj udało mi się skończyć już projekt mojego nowego roweru i z góry dziękuje osobą które mi pomogły . Jeśli chodzi o formę końcową w miarę jestem zadowolony z wyglądu ale z wagą trochę się przeliczyłem myślałem że da mi się zamknąć w 11,5 kg a tu prawie kilo więcej. Części w 95% są nowe z starego roweru udało mi się przełożyć tylko bloki Projekt na pewno nie zostanie zamknięty tylko teraz będzie robiony wolniej gdyż będę czekać na ciekawe oferty w sieci. W planach na pewno będzie zmiana: kół (złożyć lżejsze), napędu na 2x10, bloków, mostka a może w odległym terminie pomyśle o carbonie jak fundusze pozwolą. Oto spis z jakich zrobiłem rower: Bar Plugs: (Korki do kierownicy) ESI Grips 6 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Accent Folly 2 x2 104 Brake (Front): (Hamulec przedni+adapter) Shimano M785 321 Brake Disc (Front): (Tarcza przedni): Alhonga 180mm 165 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano M785 304 Brake Disc (Rear): (Tarcza tylnia): Alhonga 160mm 131 Cables: (Pancerze i linki) Clarks 86 Cassette: (Kaseta) Sram PG-1050 363 Chain: (łanńuch) Sram PC-1071 254 Crankset: (Korby) Sram S1000 812 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Sram X7 142 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X7 252 Fork: (Widelec) Rock Shock SID RLT 1675 Frame: (Rama) Accent Peak29 2012 1831 Grips: (Gripy) ESI Grips Chunky 50 Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS white 129 Headset: (Stery) Accent AirPlane 70 Pedals: (Pedały) Shimano m520 374 Seat: (Siodło) Accent Derry 364 Seatpost: (Sztyca) Accent SP-408 31,6 400mm 317 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) BBB BSP-80 34,9 24 Shifters: (Manetki) Sram X7 3x10 230 Spacers: (Podkładki pod mostek) noname 25mm 25 Starnut + Top cap: (Gwiazdka + Top cap) noname 27g Stem: (Mostek) Truvative XR 60mm 146 Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Smart Sam 29x2,25 829 Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Smart Sam 29x2,1 670 Tubes: (Dętki) Schwalbe SV19 x2 426 Wheel Front: (Koło przednie) 1037 -Hub: (Piasta) Shimano XT 756 Disc -Rim: (Obręcz) DT Swiss 485D -Spokes: (Szprychy) - -Nipples: (Nyple) - -Rim tape: (Opaska) - Wheel Rear: (Koło tylne) 1230 -Hub: (Piasta) Shimano XT 756 Disc -Rim: (Obręcz) DT Swiss 485D -Spokes: (Szprychy) - -Nipples: (Nyple) - -Rim tape: (Opaska) - Suport: Accent BB-ex Pro 109 Razem: 12507 Jak bóg da i partia pozwoli to może te 1,5 kg jeszcze zejdzie z wagi Mam nadzieje że wszystko wypisałem ale waga końcowa na pewno się zgadza... Zdjęcia części na wadzę Zdjęcia części na wadze - Google Drive Oraz roweru w trakcie robienia go... Peak 29 - Google Drive Zdjęcia niestety jeszcze w pokoju (przepraszam za bałagan ) no ale aura nie pomaga jeździć na dworze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outta82 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Siemka, tak na szybko ( jak to w pracy ) policzyłem. Spokojnie te około 1700g do zejścia bez problemu. Bez wymiany kół ( czyli najdroższego updat'u ) możesz zejść w miarę "tanim" kosztem 1000g na kasecie, oponach, ( po zmianie kół przejdź na mleko kolejne pareset gram ), siodło, i już nie pamiętam co tam jeszcze było. Fajny projekt, bardzo rozwojowy. Na pewno będziesz miał jeszcze kupę zabawy z przebudową. Pozdrawiam i miłego śmigania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Waga podobna do mojego, z tym, że twój to 29er. Kolorystycznie bardzo fajnie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Wagę robi się na ramie, kołach i amorze. Rama jest, amor jest, jedynie koła mają potencjał do zbicia wagi. Reszta to już sztuka dla sztuki, tym bardziej, że podzespoły masz dobre. Ja bym zostawił jak jest przez przynajmniej sezon. Jak ci będzie rower ciążył to na nowy sprawisz sobie lżejsze kółka z ogumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jestercup Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Jaki jest rozmiar ramy. Moj peak 29 w rozmiarze xl wazy 13.20 Jaki jest rozmiar ramy. Moj peak 29 w rozmiarze xl wazy 13.20 Juz 13.10 zmiana detki na 26 polecam jutro wymieniam tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zondrin Napisano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Siemka, tak na szybko ( jak to w pracy ) policzyłem. Spokojnie te około 1700g do zejścia bez problemu. Bez wymiany kół ( czyli najdroższego updat'u ) możesz zejść w miarę "tanim" kosztem 1000g na kasecie, oponach, ( po zmianie kół przejdź na mleko kolejne pareset gram ), siodło, i już nie pamiętam co tam jeszcze było. Fajny projekt, bardzo rozwojowy. Na pewno będziesz miał jeszcze kupę zabawy z przebudową. Pozdrawiam i miłego śmigania. Ja na szybko przed pracą pisałem listę, wczoraj skończyłem składać ale nie miałem możliwości skorzystania z komputera wczoraj. Co do zbijania to wagi to powoli pomału trzeba mieć za co żyć w tym kraju Wagę robi się na ramie, kołach i amorze. Rama jest, amor jest, jedynie koła mają potencjał do zbicia wagi. Reszta to już sztuka dla sztuki, tym bardziej, że podzespoły masz dobre. Ja bym zostawił jak jest przez przynajmniej sezon. Jak ci będzie rower ciążył to na nowy sprawisz sobie lżejsze kółka z ogumieniem. Dobra uwaga zresztą na pierwszy rzut idą koła jeśli chodzi o wagę tyle że będę je składać a nie kupować gotowe, BTW nyple już mam po drodze chcę wymienić napęd na 2x10 o ile jakieś ciekawe ceny będą a reszta to jak się nie wymieni na carbon to sztuka dla sztuki tak jak piszesz, części drogie zbije się 70 gram a osprzęt mniej wytrzymały już jest. Te koła które teraz mam założone będę chciał zostawić na tak zwane zimówki. Jaki jest rozmiar ramy. Moj peak 29 w rozmiarze xl wazy 13.20 Juz 13.10 zmiana detki na 26 polecam jutro wymieniam tyl Fakt z tego pośpiechu nie napisałem że rama w rozmiarze L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.