Skocz do zawartości

[opony] 26" na szosę

Adesivo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Skompletowałem części i złożyłem sobie rower na ramie od MTB Romet i brakuje już mi tylko opon. Dostałem dwie nowe typowo w teren i teraz poszukuję jakiś na szosę. Jak w końcu poprawi się pogoda to będę jeździć na weekendy rowerem do domu (ok 60km w jedną stronę), a w wakacje planuję mały trip po Słowacji (~500km). Nie chciałbym przekroczyć 70zł/szt, ew do 170zł/kpl z przesyłką. Opony 26x1.5/26x1.75. podczas przejazdów może popadać, więc 100% slicki odpadają, bardziej coś w stylu Schwalbe citizen, albo Schwalbe City plus? No przyznaję, że nie znam się kompletnie, tyle co poczytałem na forum tutaj, ale to przeważnie osoby chciały na szosę i teren.

Podsumowując:

Potrzebuję dwie opony 26", 100% szosa, do 170zł za obie z przesyłką.

Z góry dziękuję za odpowiedzi, to potem nie będę spamował podziękowaniami (:

Napisano

Mam i polecam schwalbe marathon racer

Cześć. Skompletowałem części i złożyłem sobie rower na ramie od MTB Romet i brakuje już mi tylko opon. Dostałem dwie nowe typowo w teren i teraz poszukuję jakiś na szosę. Jak w końcu poprawi się pogoda to będę jeździć na weekendy rowerem do domu (ok 60km w jedną stronę), a w wakacje planuję mały trip po Słowacji (~500km). Nie chciałbym przekroczyć 70zł/szt, ew do 170zł/kpl z przesyłką. Opony 26x1.5/26x1.75. podczas przejazdów może popadać, więc 100% slicki odpadają, bardziej coś w stylu Schwalbe citizen, albo Schwalbe City plus? No przyznaję, że nie znam się kompletnie, tyle co poczytałem na forum tutaj, ale to przeważnie osoby chciały na szosę i teren.

Podsumowując:

Potrzebuję dwie opony 26", 100% szosa, do 170zł za obie z przesyłką.

Z góry dziękuję za odpowiedzi, to potem nie będę spamował podziękowaniami (:

Gość Hatim
Napisano