Skocz do zawartości

[początek treningu]jak zacząć przygodę z treningiem ?

obeliks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Potrzebuje fachowej pomocy, jako że jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o sporty rowerowe a mam zamiar niebawem zakupić rower.

Pragnę poruszyć dwie sprawy:

Po pierwsze potrzebuje odpowiedzi na pytania dotyczące tego jak mam zacząć swoją przygodę z rowerem(mam 32 lata, ważę ok 120 kg, przy wzroście 180cm) tak więc obawiam się że maja otyłość może mieć bardzo negatywny wpływ na wysiłek.

Po drugie trochę pytanie z innej beczki i pewnie nie powinno się znaleźć w tym dziale, ale tak krótko chciałem zapytać o sprzęt który mam zamiar zakupić, bo nie wiem czy rama wytrzyma ;-)Rowery Merida - rowery, części, osprzęt, akcesoria rowerowe - producent i dystrybutor rowerów

Dziękuje za każdą pomoc i pozdrawiam serdecznie

Po pierwsze proponuję nie powiększać czcionki w postach bo jakiś mniej spokojny moderator mógłby post wywalić zamiast edytować ;)

Po drugie, na razie żadnymi treningami sobie nie zaprzątaj głowy - po prostu jeźdź na wycieczki, najwięcej ile się da.

zacznij od wzmocnienia nóg,rąk,kręgosłupa.Proponuje przysiady i pompki na początek.

Do tego jakieś dłuższe spacery - marsze i dietka. Ja tak zaczynałem w lutym ważyłem 93kg a teraz 88 w porywach do 87kg. Dieta, marsze, biegi, rower. Enjoy

Jak chcesz schudnąć, to po prostu zacznij się ruszać, jednocześnie myśląc o diecie. Ale nie zraź się, jeśli na początku będziesz w stanie przejechać tylko krótkie dystanse z niską prędkością. Wszystko po kolei. A na początek wybierz schody zamiast windy, przejdź ten ostatni przystanek na piechotę i tak dalej :)

Polecam też pewne "ćwiczenie", a mianowicie:

• poczytaj nieco o zdrowym odżywianiu, żeby nabyć trochę ogólnej wiedzy