kasiiia Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Witam, Dopiero zaczynam przygodę z rowerami, a raczej profesjonalnym podejściem i nie ukrywam jestem zielona w tej dziedzinie. Ostatnio znalazłam na internecie fajne buty Northwave model Eclipse. Od razu wpadły mi w oko - damskie, czarno-różowe , no ideał, i do tego tanie. Mają 3 punktowe mocowanie - co to znaczy? Czy bloki na pedały SPD będą pasować? Jakie lepiej wybrać buty szosowe czy MTB do jazdy raczej po płaskim terenie, chociaż wybieram się w tym roku na jakieś małe górki, no i buty potem mają mi służyć na indoor cycling. Jak jest z rozmiarówką marki Northwave - kupuje sie buty o 0,5rozm większe czy w takim samym (u mnie w mieście same buty Shimano). Jak już kupie buty to jak do tego dobrać bloki? Skąd mam wiedzieć jakie np u mnie na ftnessie są pedały? Przepraszam ale naprawdę nic na ten temat nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moloch89 Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Eclipse to model szosowy, pod pedały SPD-SL. Pedały spd nie będą pasować. W takich butach praktycznie nie idzie chodzić. Szukaj butów MTB. Co do rozmiaru najlepiej zmierzyć dł stopy i kupić buty z ciut dłuższą wkładką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasiiia Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Ok, dzięki za info bo byłam w stanie je już kupić To jeszcze mam pytanie jak właśnie wiedzieć jakie są potrzebne bloki? Bo kupuje się same buty i do tego potem trzeba dokupić pasujące bloki do pedałów, tak? I biore się za czytanie forum w poszukiwaniu butów tanich i idealnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...