Skocz do zawartości

[Amortyzator] Przedni do 300zł 65 - 75 Kg


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Posiadam w swoim Krossie V6 oryginalny amortyzator czyli XCT v3. Chciałbym go wymienić na coś z blokadą skoku, bo na tym zbytnio nie idzie się rozpędzić bo się gnie. Regulacja tymi "WIHAJSTRAMI" bardzo mało daje. Interesowałby mnie amorek nowy, aczkolwiek znalazłem na allegro jedną ciekawą opcję - Amortyzator RST GILA ML 100mm MERIDA (3105519877) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

Czy wart jest ceny ? W ogóle warto patrzeć na te Omegi, czy lepiej na Santoury? Wiem, że było już kilka takich tematów, ale jakoś tak nie bardzo mogłem się w tym odnaleźć. Polecicie coś? Gdyby była manetka na kierownicy to już w ogóle byłoby dobrze. ;) Ogólnie jeżdżę po mieście i lesie (korzenie i dziury), małe skoczki (kilka cm).

Gość voytec
Napisano

W cenie do 300pln możesz kupić XCR LO, który jest już amorem a nie uginaczem. O RST się nie wypowiem bo nigdy nie używałem.

Napisano

Ja mam XCRi jest ok jak za te pieniądze ale weź z blokadą na kierownicy (oznaczenie RL) można blokować zawsze kiedy chcesz bez zatrzymywania lub schylania się. Za 299 kupisz w promocji w KLINIKAROWERÓW pl (nie mój sklep).

Napisano

za 300 może i jest rl, ale wtedy nie ma tej regulacji, a jest fajna.. Zresztą blokada na manetce jak dla mnie jest zbedna, wystarczy na goleni podczas jazdy tez zablokuje

Napisano

Licytacja tego Manitou skończy się na 500zł ale fajny amorek za takie pieniądze. Sam miałem Manitou r7 ale zmieniłem na RS reba. Może tak dołożysz 100 zł i poszukasz czegoś do 400zł.

Gość voytec
Napisano
  W dniu 21.03.2013 o 07:09, Filipek50 napisał:
XCR waży około 3 kg więc jest różnica.

Tyle to nawet XCM w wersji na 29" nie waży. Mój XCR RL 26" po przycięciu waży niecałe 2,3 a to nie jest blisko 3kg.
Napisano

Faktycznie waga to 2,4 kg troche przesadziłem z tymi 3kg. XCR ma tlumienie a RST Gila go nie ma więc wybierał bym XCR. Miałem okazje na takowym jeździć, tylko nie kupuj z czarnymi goleniami bo szybko się ścierają i brzydko to wygląda przynajmniej w XCR tak się dzieje.

Napisano

A powiedzcie mi jeszcze taką jedną rzecz, by nie zakładać nowego tematu. Lepiej iść w stronę amortyzatora, czy może hamulców? Mam mechaniki oryginalne i tak średnio dają sobie radę, lecz myślę, że jak wymieni się na jakieś lepsze oryginalne klocki to będą działać. Co Wy o tym myślicie ? Wystarczą klocki czy zmiana hamulców? I najpierw amor czy hample.

Napisano

Ok. to jak będę miał fundusze to kupię i te klocki, skoro mówisz, że są dobre. Dodam, że hamuje głównie przodem.

 

Aaa. I byłbym zapomniał. Czy te amorki co mi podaliście mają stopniową blokadę skoku ? Słyszałem, że w tych omegach takie coś istnieje.

Napisano

Z tym amorkiem to jeszcze zobaczymy jak to z kasą będzie.. Z tego co wiem to należy mieć do niego pompkę kosztującą.. Hmm.. 100zł ?

Napisano

60zł firmy beto. Ale w serwisie rowerowym powinni ci pożyczyć jak ładnie poprosisz . Ustawiasz takie ciśnienie aby po siądnięciu normalnie na rowerze ugiął się on ok 15-20% czyli w tym przypadku 1,5-2cm

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.