Ogór Napisano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 co zrobic ?? ostatnio zauwazylem ze rozkreca mi sie tarcza ( srubki ) co mam zrobic zeby sie nie odkrecalo ? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pachfin Napisano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 wykrecic srubki i nasmarowac tym plastikiem co by sie ni wykrecaly (taki niebeski) albo szybciej lakeirem do paznokci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Danniels Napisano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 Jest taki preparat, nazywa się "Lock Tite", właśnie taki niebieski. Odkręcasz śruby, smarujesz gwint, wkręcasz i po 10 minutach możesz łebek urawć i nie odkręcisz (żeby rozkręcić trzeba podgrzać-najlepiej opalarką) Od biedy może być jakaś farba, lakier do paznokci, albo poxipol. Użyj wyobraźni!! Jeśli to makrokesz, albo tani hamulec/rower może być konieczna wymiana śrub. (ew. hamulca/roweru ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 Jack Danniels - tak mocny Loctite z pewnością nie jest potrzebny. Wystarczy słaby Loctite 243 - trzyma nieźle a potem śrubę można odkręcic bez większych problemów. A swoją drogą dobry jakościowo klucz powinien załatwić sprawę jeśli się mocno zakręci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajuwookierun Napisano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2006 tja....mocno zakręci....to jeszcze muszą być i śruby jakieś porządne hartowane i torksik też mocny. Jak ja ostatnio chciałem na fulla dokręcić to nawet nie wiem czy zawiniła śruba czy klucz w każdym razie efekt był taki że sobie rozciąłem rękę o tarczę jak się zsunęło...ale to może wynikać też z moich wrodzonych umiejętności:) Lakier w 100% wystarczy. Ja zrobiłem tak ze śrubką do regulacji odległości klamek które jak powszechnie wiadomo w Hayesie odkręcają się jak chcą...i póki co klamka stoi w miejscu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2006 Śruby zawsze są porządne, stalowe, o kluczu "dobrym jakościowo" pisałem własnie dlatego, że tandetą dobrze nie dokręcisz - miałem końcówki "torx" z Tesco za jakąś śmieszną cenę - jedna własnie wyskakiwała z gniazda a druga zwyczajnie pękła. Kupiłem za całe 9.99 klucz LUX Tools T25 (super narzędzia, imbusy mają pierwsza klasa) który dobrze siedzi w gnieździe i solidnie zakręciłem - tarcza ani drgnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luq_three Napisano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2006 Miałem ten sam problem, ale wystarczyła wymiana śrubek i wszystko gra. Śrubki kupiłem w "metalpolu" ( 50 gr za jedną ) P.S. Nawet nie musiałem smarować śrub jakimś specjalnym specyfikiem, ani dokręcać je jakimś super wykozaczonym kluczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cronics27 Napisano 7 Września 2006 Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Mam pytanko : Jakiego klucza się używa do odkręcania/przykręcania tarcz? Wiem że jest to torx, ale nie wiem jaki rozmiar (T25 T27 T30?). Wyżej było napisane że T25, ale nie mam pewności czy wszyscy producenci uzywaja tego samego rozmiaru śrub. PS: Mam hamulce magura julie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 7 Września 2006 Udostępnij Napisano 7 Września 2006 W Magurach jest zawsze Torx T25. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Września 2006 Udostępnij Napisano 7 Września 2006 w velo mozna kupic zestaw szesciu srub na torxa juz posmarowanych warstwa kleju. sa czarne i kosztuja 6 zlotych za kpl na jedno kolo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vito Napisano 7 Września 2006 Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Śruby zawsze są porządne, ... Oj tutaj sie nie zgodze, poniewaz jezdzilem kiedys na Tektro IO i tez mi sie srubki luzowaly, kupilem porzadny klucz i 3 na 6 srubek ukrecilem dokrecajac "porzadnie" tarcze. Jakies lipne srubki dali, srubka zaraz przy glowce zaczynala sie zwezac, byla ciensza. Pewnie dlatego sie ulamala. Wiec jesli ktos jezdzi na tarczowkach z Tektro, prosze sprawdzcie sobie srubki, moze bedzie konieczna wymiana na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 7 Września 2006 Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Oj tutaj sie nie zgodze Nie miałem styczności z tanimi tarczówkami, może do nich dają jakieś tandetne śrubki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
specjalized Napisano 21 Września 2006 Udostępnij Napisano 21 Września 2006 przykręć je na klej, lock tile się chyba nadaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.