Skocz do zawartości

[Sensor mocy] czujnik mocy Polar

blasterpl

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem używany zestaw Polara CS600 a w nim jest miedzy innymi sensor mocy.Ja jestem amatorem,rowerem jeżdżę tylko dla podtrzymania kondycji czy ten sensor jest mi przydatny :icon_question:

Jeśli jeździsz tylko do podtrzymania kondycji to sensor mocy nie jest Ci potrzebny. Jednak, jeśli w przysłości chciałbyć coś więcej potrenować, to moim zdaniem nie ma sensu pozbywac się tego czujnika.

Trening oparty o pomiar mocy staje się cora bardziej popularny i jest bardziej precyzyjny niz trening oparty o tętno.

Jeśli jeździsz tylko do podtrzymania kondycji to sensor mocy nie jest Ci potrzebny. Jednak, jeśli w przysłości chciałbyć coś więcej potrenować, to moim zdaniem nie ma sensu pozbywac się tego czujnika.

Trening oparty o pomiar mocy staje się cora bardziej popularny i jest bardziej precyzyjny niz trening oparty o tętno.

W takim razie chyba sprzedam go.Powinny mi wystarczyć pomiary pulsu i kadencji.A za kasę z power sensora może lepszy amor sobie kupie :whistling:

Zakupiłem używany zestaw Polara CS600 a w nim jest miedzy innymi sensor mocy.Ja jestem amatorem,rowerem jeżdżę tylko dla podtrzymania kondycji czy ten sensor jest mi przydatny :icon_question:

Pytanie powinienies sobie zadac troche wczesniej ;)

Sam sensor sprzedasz za niewielkie pieniadze ~300zl maks ;)

A dlaczego tylko do szosówek :icon_question:

Zapoznaj sie z zasada dzialania czujnika Polara, to dowiesz sie, ze jakosc pomiaru w rowerze szosowym jest lepsza niz w mtb ;)

Moc zeby byla uzyteczna musi byc precyzyjnie mierzona, to tez potencjalne grono chetnych ogranicza sie do szosy.

Kolejna rzecza jest sposob montazu, jego dokladnac, a tym samym dokladnosc odczytu, ktora jest wysoce zalezna od montazu.

Od siebie napisze, ze majac Polara(S710i + sensor) oraz PowerTap to jakosc Polara jest calkiem dobra i warta pieniedzy ale nie wiecej niz 300zl za sam sensor ;)