XernogBIKE Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Witam Jaki wybrać dobry kask do 80 zł !! na razie nie chcę kupować nić drogiego bo jestem początkującym !! także proszę po pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owurac Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Za 50 PLN z Lidla. Jak się pospieszysz to może jeszcze dostaniesz. Ja całkowicie szczerze polecam. W Internecie można dużo o nim przeczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybkilopez Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Lub ten ciut droższy o 9,- http://www.skleprowerowy-duda.pl/pl/p/Kask-Lazer-X3M/4150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiz1 Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Także polecam LIDLowski kask. Jak na tą cenę, jest naprawdę wygodny i wytrzymały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipek50 Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Sam posiadam kask z lidla z takim światełkiem z tyłu, można je wyciągnąć jak coś zawsze redukcja wagi Nie narzekam na kask dałem za niego 50zł i jest komfortowy.O ochronie Ci nic nie powiem bo nie miałem jeszcze poważniejszego upadku.Kask jest firmy Crivit słyszałem pare głosów że to kaski jakiejś lepszej niemieckiej firmy tylko lidl sprzedaje je po tą marką i dzięki temu są tańsze czy to prawda to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...