Darek1990 Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Witam wszystkich zawodników XC Na początku chciałbym zaznaczyć że jestem kompletnym amatorem/żółtodziobem jeśli chodzi o imprezy rowerowe tego rodzaju,a ten temat jest ostatnią deską ratunku dla mojej skołowanej psychiki,ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytania ze strony ogranizatora,ani jego profilu na facebook.com ...;( Do rzeczy,w tym roku postanowiłem wziąć udział w Mazovia Merida Bike Matathon na etapie w Toruniu,czyli u mnie w mieście,interesuje mnie dystans FIT. Czytając regulamin na stronie Mazoviamtb.pl nie znalazłem jasnej instrukcjii co ma zrobic osoba która chce wystartowac po raz pierwszy.Coprawda jest tam wiele informacjii,lecz żadnego przejrzystego planu którego można by sie trzymać. Wg mnie,poprawcie mnie jeśli sie mylę,wygląda to następująco: -rejestruję się na stronie organizatora -płacę wpisowe za dystans FIt tj.70pln bądź 50 pln z zastrzeżeniem że kwota promocyjna musi byc uiszczona min na 5 dni przed zawodami przelewem a dowód wpłaty muszę okazać w dniu zawodów w biurze zawodów -stawiam się na zawodach,idę do biura zawodów,rejestruję się w jakiś sposób,płacę 20pln za wydanie zestawu startowego(jest tu mała niejasonść wg mnie ponieważ jest napisane że mozna kupic tjb na własnośc zestaw bądź wypozyczyć,co wg Was jest sensowniejsze w moim wypadku?),podpisuję jakis tam "świstek" i już mogę startować czy dobrze rozumiem? Czy oprócz sprawnego roweru i sztywnego kasku musze jeszcze o coś zadbać?Mam na mysli głownie odzież,jako że chyba wszyscy zawodnicy startują w strojach kolarskich i odzieży rowerowej moje pytannie brzmi czy równiez muszę się w takowe zapoatrzyć czy mogę startować w zwykłym t-shirtcie i spodenkach? Pytam Was,doświadczonych bikerów,ponieważ nie chcę kupować odzieży na jedne zawody,wystarczy mi wydatek związany z zakupem kasku.... Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi,i przepraszam za takie błachostkowe pytania z punktu widzenia zawodowca;) Do zobaczenia na t