pawloszczak Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 Szukam roweru do wszystkiego. Dojazdy do pracy, wycieczki niezbyt dalekie. Miałem przeznaczyć max 1500zł, ale kolega mówi że największy wybór jest miedzy 1.5-2tys. Rower zamierzam kupic na lata wiec bez problemu dołoże te kilkaset złotych jeśli jest warto. Myślałem o unibike viper lub crossfire..
BRO Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 Szukam roweru do wszystkiego. Dojazdy do pracy, wycieczki niezbyt dalekie. Miałem przeznaczyć max 1500zł, ale kolega mówi że największy wybór jest miedzy 1.5-2tys. Rower zamierzam kupic na lata wiec bez problemu dołoże te kilkaset złotych jeśli jest warto. Myślałem o unibike viper lub crossfire.. Polecam Kellys Saphix . Swojego mam od 3 lat ( rocznik 2010 ) i przez ten czas nie miałem się do czego przyczepić jedyna "awaria" to przebita dętka. Jeżdżę sporo, ale znawcą rowerowym nie jestem, ale mogę polecić ten rower !
artur5236 Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 Jeśli chciałbyś trochę zaoszczędzić to może ten Ci się spodoba - http://allegro.pl/juz-jest-lazaro-senatore-v4-na-alivio-i3077929803.html
pawloszczak Napisano 14 Marca 2013 Autor Napisano 14 Marca 2013 Niby fajnie wyglada. Co prawda średnio sie znam na firmach, ale wydaje mi sie że to takich trochę no name. I chciałbym żeby miał blokujący się teleskop...
mklos1 Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 Jeżeli rower ma służyć do codziennego dojazdu do pracy, to bez pełnego osprzętu słabo to widzę. Trzeba mieć na uwadze, do czego się będzie używać ten rower. Rowery takie jak cross, mtb czy szosy to nie są rowery do codziennego użytku. Można - gdy się człowiek uprze - pytanie po co, gdy można kupić rower właściwy od razu W Twoim budżecie - Kross Trans Alp.
pawloszczak Napisano 15 Marca 2013 Autor Napisano 15 Marca 2013 Nie no w takiego nie zainwestuje...ma byc z pewnoscia cross i ma mi sie podobac . Bo jak napisalem ma sluzyc do wszystkiego a jedno nie wyklucza czegos innego. Wiem ze najlepiej byloby miec 5 ale chce najbardziej uniwersalny.
mklos1 Napisano 15 Marca 2013 Napisano 15 Marca 2013 Mniej świadomość, że cross to w ogólności rower przystosowany głownie do jazdy po szosie, tylko z geometrią bardziej sportową (w kierunku mtb). Jeżeli chodzi o jazdę w terenie to nie oczekuj wiele (opony 1,6 i węższe - typowo). Natomiast bez osprzętu to dojazd do pracy ograniczy ci się tylko do suchych dni... Zwroć też uwagę na geometrię tanich crossów. Mostki i kierownice mają praktycznie wyjęte z trekinga, więc to jest pseudo cross. Chcesz prawdziwego crossa to zerknij na geometrię wyższych modeli Kross Evado i takich szukaj... (kierownica, mostek, ogumienie).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.