epawel Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 Myśle nad następującymi zestawmi kół, proszę o poradę które wybrać: 1) Piasta p. : dt 370 - 82zł - Czerwone 32 Piasta t. : dt 370 - 165zł - Czerwone 32 Szprychy : machPro x 64 - 128zł - Czarne Obrecze : Mavic 717 x2 - 380zł - Czarne Suma: 755zł Waga: piasty: 600 + szprychy 320 + obrecze 800: 1720gr 2) Piasta p. : dt 350 - 130zł - Czarne 28 Piasta t. : dt 340 - 288zł - Czarne 32 Szprychy : machPro x 60 - 120zł - Czarne Obrecze : Dt 445 + 4.1 - 77zł - Czarne Suma: 615zł Waga: piasty: 550 + szprychy 300 + obrecze 850: 1700gr Waże 85kg - max. dojde do 90kg :-(
grzechu2410 Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 jeśli chodzi o szprychy poszedł bym dt champion ... bardzo wytrzymałe szprychy ja ostatnio miałem podobny problem , złożyłem kola za ok 700 zł i puki co nie narzekam . Mi jednak nie zależało na wadze tylko na wytrzymałości pozdrawiam .
grzechu2410 Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 obręcze mavic en321 ,szprychy dt champion , piasty novatec NT-DO42SB / 41sb myślę ze wytrzyma bardzo dużo koła maja jeden minus wage , ale mi to nie przeszkadza:)
sivydym Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 Jęsli ma być lekko to pomyśl nad Zirconami 307 plus podmiana obręczy na XR 4.2. Do sprzedania zostaną 2 oryginalne obręcze (100 pln), 2 zestawy adapterów (100 pln), zestaw bezdętkowy (100 pln) czyli w sumie za 400 pln otrzymasz koła na piastach DT 350 o wadze 1570 g. z limitem wagowym 90 kg. Jeśli priorytetem jest wytrzymałość to owe 307 mają limit 110 kg ale i wagę 1830 g.
epawel Napisano 14 Marca 2013 Autor Napisano 14 Marca 2013 @sivydym: No tak Zircony 307 za 640zł, ale obrecze dt4.2 są srebrne, a ja wole czarne :-( - moge za to kupic dt 4.1 wlasnie czarne, w zirconach 307 są niebieskie piasty - wolałbym czarne... No dobrze, pomijając powyzsze, wydaje: 640 + 2x35 + 20 kurier = 730, musze teraz jeszcze te obrecze przepleść - sam tego nie zrobie ide do serwisu, zaplecenie 30/kolo - rozplecenie powiedzmy 20/kolo to juz mam 830 i teraz jeszcze pytanie, czy szprychy będą pasować, dobrze jak by pasowały jak nie to dodatkowe 112zł. Teraz co tu można sprzedać ze "starych" kół, podejde bardziej pesymistycznie: obrecze moze 70zł pozostałe komponenty, trudno się wypowiadać bo nie znam cen, ale widziałem, że ktoś z Wawy sprzedawał taki zestaw po Zircon'ach nie wiem z jakim skutkiem, teraz zostału mu tylko te adaptery... Ostatecznie 830zł (jak wymiana szprych + 112zł), bezpiecznie mozna przyjąć, że za te dodatki dostanie się 200zł, to i tak wychodzi 630zł. Czy może kupiłeś taki zestaw i wiesz, że to zagra? @grzechu2410: obrecze 321 Mavica super tylko ta ich waga 570gr...
sivydym Napisano 14 Marca 2013 Napisano 14 Marca 2013 Gdybym nie złożył tak 3 zestawów bo nie pisałbym o tym, a obręcz XR 4.2 o wadze 396 g za 35 pln - tu już nawet nie ma co komentować. Jak kupisz koła na ratchecie o takiej wadze za mniej niż 1000 pln to będzie super ( no X1600 pomijam ) a tu wychodzi połowa tego. Licząc 800 pln z przeplotem skoro sam nie dasz rady ale patrząc na koło można to zrobic spokojnie, bo szprychy są proste i nie da rady pomylić jak ktoś nie ma dwóch lewych rąk. Wycentrowanie to raptem 30 pln. Obręcze E530 sprzedasz spokojnie po 50 pln sztuka, to samo za adaptery i zestaw bezdetkowy tez mozesz rozbić na wentyle i te sobie zostawić a taśmy sprzedać i masz 300 pln do zwrotu. Do tego taśma uszczelniająca i Geax Pit Stop z Decathlona za 40 pln i masz naprawdę super koła przerobione na szczelne bezdętki. Fakt - jest trochę kombinacji ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Jesli priorytetem jest waga i ratchet to w tej cenie nie złożysz nic lepszego, a że piasty niebieskie i obręcze srebrne... de gustibus non est disputandum jak to mówią. btw tych adapterów miałem 8 kompletów
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.