Skocz do zawartości
  • 0

Rower - pragnę powrócić do dawnej pasji

Gość Tomek

Pytanie

Gość Tomek
Napisano

Witam was:)

Od dłuższego czasu planuje zakup roweru. Decyzja zapadła i chce juz czyms na wiosne jezdzic:)

proszę o radę ponieważ moje doswiadczenie jesli chodzi o obecny sprzęt jest niewielkie,

przez ostatnie lata jezdilem niestety jedynie na rowerku stacjonarnym:/

Chciałbym kupić porządny rower górski i zmieścić się w kwocie ok 1100zł

mam 190cm wzrostu

Jeśli mogę być na tyle bezczelny to byłbym równiez wdzięczny za linki do allegro

Jestem w wieku (29) w którym już się raczej nie rośnie (w zwyż) więc chciałbym porządny rower na wiele najbliższych lat.

Mieszkam na slasku. W poblizu mam wiele tras rowerowych, parki i laski.

Chciałbym również aby rower dał rade na terenach bardziej górzystych(gdzie również często bywam) jak i dłuższych trasach plenerowych.

Zdaje sobie sprawę, ze jestem laikiem( i to co napisałem może wielu śmieszyć), ale chcialbym bardzo wrócić do pasji z dawnych lat :)

Z góry dziękuje za wszelką pomoc:)

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tomek
Napisano

Dziękuje za odpowiedzi. Zdaje sobie sprawe że prawdziwy sprzęt kosztuje dużo więcej, ale mam ograniczony budżet, a nie

chce spędzić kolejnego sezonu w domu.

Jestem zdecydowany na kupno roweru właśnie w kwocie 1100zł. Nie musi to być jakies nie wiadomo co, ale nie chce też

marketowego badziewa.

Mam też pytanie jaki najlepiej rozmiar koła i ramy pod mój wrost kupić - mam dokładnie 189cm

Na allegro znalazłem coś takiego. Widzę ze duzo osób kupuje i cena też się zgadza. Co o tym modelu sądzicie?

LAZARO EVOLUTION V2 NA TARCZOWYCH SHIMANO ACERA__M (3071766519) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Napisano

Słaby trochę ten Lazaro. Jeśli chcesz nowy to weź sobie tego Krossa V3, będziesz zadowolony. Model lepszy niż Lazaro a firma sprawdzona i pewna.