Skocz do zawartości

[6000 zł] FULL XC


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

nie doradzę bo się nie znam,

ale według producenta poniżej 1kg w ramie M WOW!!!

Przy lekkich kołach i niezłym szpeju poniżej 10kg jak nic.

Pozdrawiam i jak coś chwal się nabytkiem:D

PS. Chcesz samą ramę czy całego gotowca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

nie doradzę bo się nie znam,

ale według producenta poniżej 1kg w ramie M WOW!!!

Przy lekkich kołach i niezłym szpeju poniżej 10kg jak nic.

Pozdrawiam i jak coś chwal się nabytkiem:D

PS. Chcesz samą ramę czy całego gotowca?

 

na start przygody z full'em chcę samą ramę, do której na początek przełożę manele z mojego aktualnego bajka http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/627-focus-fat-boy/

 

potem się zobaczy :)

 

na razie znalazłem sobie ramę, której geometria mnie zadowala, ale chciałbym upewnić się czy to na pewno wybór właściwy

 

Zdaje się, że w którymś z ubiegłorocznych bikeBoard był test roweru z tą ramą. Zobaczę w domu i jak chcesz to prześlę skany.

 

byłoby super! z góry big thnx!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
ale według producenta poniżej 1kg w ramie M WOW!!!

A ja widzę poniżej 2kg.

Za tą ramą na pewno przemawia dożywotnia gwarancja. Co prawda nie wiem jak to jest z uznawaniem gwarancji we wspomnianej firmie, ale to zawsze jakiś punkt zaczepienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja widzę poniżej 2kg.

Za tą ramą na pewno przemawia dożywotnia gwarancja. Co prawda nie wiem jak to jest z uznawaniem gwarancji we wspomnianej firmie, ale to zawsze jakiś punkt zaczepienia.

A ja widzę poniżej 2kg. - a w specyfikacji ramy napisane ''WAGA poniżej 1kg (M z damperem) ) - no ale nie to zebym sie czepial .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walnęli się w opisie. Nie ma szans, żeby alu rama fs ważyła mniej niż 1 kg i to z damperem. A jeżeli nawet to lepiej dać sobie spokój ;)

 

Zero system zbiera generalnie dobre noty, chociaż czytałem o problemach z bujaniem na najmniejszej koronce. Ale mieli to poprawić w 2012.

 

Jeżeli 6k to budżet na ramę, to jest całkiem spory. Można pomyśleć o czymś mniej seryjnym, np. http://horizonbikes.com/bikes/item/pivot-cycles/mach-4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli 6k to budżet na ramę, to jest całkiem spory. Można pomyśleć o czymś mniej seryjnym, np. Mach 4

 

Mach 4 też był/jest na celowniku... ale nie znalazłem nic poza nową kolekcją na zamówienie a to na chwilę obecną 7500 zeta z damperem (info z wczoraj od dystrybutora) więc sporo ponad budżet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprostowanie: w opisie ramy jest poniżej 2kg. W specyfikacji poniżej 1kg dla rozmiaru M. Pierwsza wersja jest bardziej realna niż druga. ;)

 

... i pierwsza jest prawdziwa; to naprawdę baaardzo lekka rama, widziałem rower na niej w rozmiarze L i już był lekki jak na fulla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, tyle, że rozmiar M jest dosyć spory, baza kół 1101 mm i górna rura 595 mm to sporo jak na 169 cm. wzrostu, nie wyjdzie z tego żwawy rower XC a raczej mułowaty krążownik ...

 

a jak ma się do tego ta najmniejsza rama - S? wg ciebie byłaby to lepsza dla mnie opcja?

 

kwestia rozmiaru trapi mnie już od dawna, a przymiarka do takiej ramy, i to jeszcze we właściwym rozmiarze jest niemozliwa...

 

może jeszcze ktoś się wypowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama S wydaje się być lepszą opcją jeśli chodzi o długość, jednak czy wysokość podsiodłówki będzie wystarczająca tego nie wiem.

Dopiero przymiarka do rozmiaru S mogła by dać odpowiedź. Bez względu na wynik przymiarki do S rama w rozmiarze M będzie za długa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama S wydaje się być lepszą opcją jeśli chodzi o długość, jednak czy wysokość podsiodłówki będzie wystarczająca tego nie wiem.

Dopiero przymiarka do rozmiaru S mogła by dać odpowiedź. Bez względu na wynik przymiarki do S rama w rozmiarze M będzie za długa.

 

sprawdziłem co mam w moim obecnym HT... rura górna 565, a baza kół 1080... :whistling:

 

rura podsiodłowa 400, a tej S-ce 390... czyli praktycznie to samo

 

pytanie czy mogę te wymiary tak bezpośrednio porównywać, znaczy HT do fulla?

 

warto jeszcze wspomnieć, że zastosowaniem bajka nie będzie ściganie się, ale szeroko rozumiana jazda w różnym terenie, głównie bezdroża i góry... ale również długie trasy 200+

 

z założenia ma być wygodnie, ale ze sportowym zacięciem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby nie tworzyć nowego wątku do rozważenia mam jeszcze zakup nowych lżejszych kół do nowej ramy (w sumie to rozważam rzeczywiście dwie - Mondraker Lithium RR i jednak Mach 4 - kto da lepszą ofertę, a jeszcze wszystko otwarte, wygrywa)

 

z kół wybrałem sobie budowane na piastach 240s, ale nie mam pojęcia, które obręcze będą dla mnie najodpowiedniejsze - 70kg wagi wraz z ekwipunkiem ;)

 

z gotowych znalazłem takie:

1. http://www.bikestacja.pl/pl/kola-dt-swiss-240-dt-swiss-xr-350-aero-1402g.html

2. http://www.bikestacja.pl/pl/kola-dt-swiss-240s-dt-xr350-aerolite-1396g.html

3. http://www.bikestacja.pl/pl/kola-no-tubes-ztr-podium-mmx-26-disc-1299g.html

 

 

pytanie co w ogóle sądzicie o kołach na piastach DT 240s :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...